Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Haha, jag gillade det!

Visst, de har tagit i lite i överkant men den blommiga tapeten i badrum och syrum var ju fantastisk!

Oavsett smak på tapevalet, man måste ju bli imponerad vilket jobb de har lagt ner! alla vinklar och vrår och alla dörrar de tapetserat! :D ser ni att de tillochmed klätt in hyllorna!

93_1590096330.jpg

Senast ändrad:

Skumt känns som att badrumet har inretts av en helt annan familj. Det minimalistiska ljusa och "rena" i trädgården har verkligen tagits igen i badrumet. Det känns väldigt ovanligt att välja toa & badkar i den nyansen för det ser ju nytt ut. Tillverkas det ens i de färgerna nuförtiden eller blev de snåla och återanvände?

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=417I7EROTLRQJTDQ

Huset ser ju normalt ut tills man kommer till det första badrummet :eek::eek::eek:

Skumt känns som att badrumet har inretts av en helt annan familj. Det minimalistiska ljusa och "rena" i trädgården har verkligen tagits igen i badrumet. Det känns väldigt ovanligt att välja toa & badkar i den nyansen för det ser ju nytt ut. Tillverkas det ens i de färgerna nuförtiden eller blev de snåla och återanvände?

Med en Jetsonfåtölj i vardagsrummet känns det inte som en snål familj... Jag tror att dom hade en idé i sina huvuden som inte blev riktigt lika bra i verkligheten.

Är inte badrummet original då? Det känns ju rätt 70-tal. :p
Står att badrummet sannolikt är gjort innan 1989 så det är nog original.

Senast ändrad:

Edit:

Fan vad välbevarat! Det skiner ju och glänser som aldrig förr! Mosaiken på golvet är tydligen ganska nylagd men kaklet sedan innan 1989.

Senast ändrad:

Ja, det var minst sagt fascinerade hur de har lyckats med den tapetseringen (även om jag tycker den var vedervärdig...)

Det måste vara original, men så har de fulrenoverat och lagt mosaik, det var säkert plastmatta eller nåt sånt på golvet innan. Och piffat lite med kristallkrona och sånt:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar