Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

*kl* Jag brukar gilla retro men det där blommiga badrummet var typ too much. NÅN måtta fick det väl ändå vara även på "innan-70-talet" ?? Finns det någon här inne som är gammal nog att berätta HUR man tänkte med allt mönster?

En till meningslös bild:

Nej denna bild säger mig inget även om det skymtar en gamal spis under paprikan och den lite smutsiga blomkålen:
image.ashx

för övrigt var det ett fantastiskt fint ställe
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=46BPF35LM1E78N51&typ=CMLantbruk&from=Hemnet

Jag kan verkligen inte fatta varför man inte städar undan lite innan man fotar, det ser för jäkligt ut!

:p
nej har de betalat för den fotografen så har de blivit lurade, bilderna kan väl inte sägas locka ... och här kan man verkligen säga att de gjort motsatsen till homestyling.
image

För övrigt verkar LRF använda samma fotograf, - det kan ju vara bra att åtminstonde försöka ta en bild med skärpa ;)

IMG-2145345688.jpg

http://www.lrfkonsult.se/Templates/ObjectDisplay/PhotoList.aspx?objectid=46EIHDO624SDV637

Haha, har det kommit ut bilder innifrån nu? Det där stället har väl varit till salu sen det blev fuktskadat förra vintern..

SFDCC869A8949394BB68841B078E5213608_800x800.jpg

Jaha, ska du spela orgel? Vänta, jag ska bara flytta på TV:n en sväng, kan ligga här på golvet jag. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar