Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jättefint hus! Men varför har de en SPIS i sovrummet?

Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx

Åh, bildtexterna var ju det knäppaste med det huset! Har det inte postats något liknande innan, med en mäklare som överanvände punkter? Och dessutom med ...

... mellanrum ...

... mellan orden och punkterna och svengelska i form av "connectar" och liknande. Otroligt störigt! :D

Jättefint hus! Men varför har de en SPIS i sovrummet?

Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx

Haha trodde du syfta på kakelugnen och såg ut så här :confused: och tänkte att det e ju jättenice med kakelugn i sovrum...
Kollade sen lite noggrannare ;) och håller med du ;) vad gör en "naturtrogen" spis i ett sovrum ;)

Får man inte plats med badkaret i badrummet så placerar man det i....sovrummet.
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-sodermalm-sofo-stockholms-kommun-kocksgatan-23-5780252

Det är minn kompis lägenhet. Jag kan avslöja att hen hade än mer galna idéer så vi är glada att det "bara" blev badkaret/spat. Även om det faktiskt blev fint!

Ffa sovloftet över badrummet är genialt. Där har man sovit många gånger efter utekvällar i Sthlm :cool:

Jag visade sambon huset på Idrottsgatan i Falköping (vi tittar ju lite smått efter hus i just Falköping med omnejd). Han blev överförtjust och ville åka på visning, bara för att se om det var på riktigt :D

Det är minn kompis lägenhet. Jag kan avslöja att hen hade än mer galna idéer så vi är glada att det "bara" blev badkaret/spat. Även om det faktiskt blev fint!

Ffa sovloftet över badrummet är genialt. Där har man sovit många gånger efter utekvällar i Sthlm :cool:

Kanonfint! Vill ha:)

Åh hjälp....
Först allt det pråliga, och övermöblerade och övertapetserade, sen den fruktansvärt läskiga källaren!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar