Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Hus med potential avskräcker mig alltid, har varit och tittat på hus som haft "potential" för den "händiga" om man rivit och byggt nytt ;)

rimage.php

Det var verkligen en ovanlig matta! Fast det ser inte ut som en riktig heltäckningmatta? anar en skarv...

Hade lite pengar lagts på målning och upprensning hade nog priset kunnat sättas högre här...
http://www.erasweden.com/kontor/ystad/bostad/206106/bilder

3U0SDFM1CO725DCS_3U4J50L5RS7BFMPC.JPG

Himla fint med fluffig toalett! Sen växtrankan var ju ett smart sätt att försöka dölja alla fula ledningar, eller hur;)

Vad är det med alla dessa gräsliga badrum egentligen
9616577.jpg

Jag gillade läget, vägen och gårdsbilden (och murarna ...) men hur sjutton har man tänk när man bygger ett sånt bostadshus?! :crazy:

Jag tror att jag kan se den på 4. Men det är lite svårt att avgöra pga den dåliga bildkvalitén.

Men är den inte med på denna bilden?
Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx

KL

Idag omnämns huset på Idrottsvägen i Falköping i en krönika i DN. Det har tydligen blivit en snackis över hela Sverige. :D

4 men inte på den bilden nån annan posta utan de 3 "lätta" och sen tycker jag att det ser ut som om hunden är på vägen fast längre upp (på bilden innan är hunden med på en väg, och enlig mej på bilden efter med men som sagt längre bort)

Men allvarligt ;) Gården e ju super"söt"... Men 4,7 milj ?
Vi köpte vår gård för 3 milj och det tycker många är ett överpris med tanke på att vi inte ens har ett boningshus. (men snart 40 box ;) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar