Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Alltså... Jag hade på allvar gått vilse där inne.

93_-2020218735_xl.jpg

Jisses!
Tänk att vara bakis i det badrummet :S

Det knepiga är ju att man även säljer de 3 villorna som hör till Grevagården men inte ens visar dom på tydliga bilder, men en massa bilder på skabbiga boxar.

Jo men som hyresvärd vill man nog veta standarden på det man hyr ut. Likväl som standarden på boxarna. Husen är ju beskriva så en exteriör vore väl på sin plats. Istället för bilder på en ridbana ur tre vinklar.

Lite tapetbyte så skulle det... Näe, sen såg jag golvet. Är det en grop framför toastolen? Har någon tagit i så mycket och tryckt med fötterna i golvet så hårt så golvet börjar rasa ihop?

Lite läskigt att det finns ett rätt fräscht element och tvättmaskin, vilket liksom indikerar att någon faktiskt har bott där.

OOO MY GOOOD!
Det var det värsta. Och toalocket har överdrag....fy för i helvette vad äckligt.

Men vad fånigt! Som du skriver så passar ju inte huset (inte heller insida) ihop med stilen de försöker få till i bilderna. Och visst är det mäklaren själv som är den gravida kvinnan på bilderna? Jag gillar att man försöker göra något nytt men det får ju gärna vara lite mer genomtänkt, och inte gå ut över kvaliten på bilderna (om jag letar hus vill jag att mäklarbilderna ska visa befintligt skick).

Undrar om den där mäklaren har en lite dröm om att bli modell eller något. Vad är meningen med porträtt bilder när man ska sälja ett hus O_o

Varför är allt i svart/vitt, hade ärligt inte ens åkt och kollat på huset. Även om det hade varit bra storlek, lagom pris och bra läge. :p

Jag tyckte det var en kul annons, men funderar över varför insidan såg ut som vad borde finnas inuti ett hus som byggdes typ 1890, men utsidan ser ut som 1930?

Ah, såg nu förresten bland husfakta att det ÄR ett 1800-talshus, men någon måste ju ha våldfört sig på fasaden på tidiga 1900-talet.

Svart-vita bilder var ju ett smart grepp för att dölja vad som ser ut som en 60-tals-brun plastmatta i "pojkrummet" ;).

håller tyvärr med! Känns ännu mer pinsamt just eftersom det ju verkar vara mäklaren på bilderna. Av någon anledning så hade det kännts lite värdigare om det åtminstone var en "anlitad modell"...

Iaf tre av de vuxna personerna på bilderna jobbar på mäklarkontoret, antagligen även den fjärde.

jisses.... Vad tänker de? Jaja, det blir ju en snackis iaf, är väl det som är målet kan tänkas...

ehh skulle inte heller aka och kolla, ok kul grej att gora kanske men som kopare vill jag faktist se farg bilder. Det tar bade tid och energi att aka och kolla pa hus sa det ar ju battre om man kan se om det ar vart det innan liksom.

och vad ar meningen med alla portrattbilder? dem visar ju inte precis huset? och ja hade ju kants roligare om det var typ nuvarande agare av huset pa bilderna eller nagot.

(forresten har vi ett 1800-tals hus forklatt som ett 70-tals hus. Det trodde vi aldrig innan vi borjade kolla i papprena).

Forresten saljs det har huset i narheten av en slakting:

http://www2.skandiamaklarna.se/beskrivning.aspx?guid=466JOGCBO3ERV45B&typ=CMFritidshus

Det ser betydligt mycket mindre frant ut nu :D dem hade ett foretag som rensade hela huset fran interioren. (Var valdigt mycket folk dar och tittade visningsdagen sa det blir intressant och se om det blir salt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar