Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Oj men det huset har potential! Älskar den "gigantiska skolsalen" med en ensam bänk i mitten :D
Och bonuspoäng att de skrivit att ugnarna har nyttjandeförbud, det är inte många som gör!

Åh vilket hus! :love:

Som vanligt med de flesta hus jag blir kär i, säkert ett enormt renoveringsbehov, men vilka rum!

ja tyvarr, det ar enormt eftersatt. Bara vattenlackan fran tanken har ju statt i nagra ar och murknat upp golven :( men ingen har ju egentligen varit ute ordentligt pa bra manga ar.

valdigt synd, jag hoppas nagon tar reda pa det och har pengar till att rusta upp det. (jag hoppas verkligen att ingen koper det och slar ner det, men det ligger ju egentligen inte sarskilt bra. Mycket billigare att bara kopa en bit mark nagonstans dar uppe om man vill bygga nytt :D)

Åh vilket hus! :love:

Som vanligt med de flesta hus jag blir kär i, säkert ett enormt renoveringsbehov, men vilka rum!

ja de behövde väl knappast skriva att gästtoaletten var i renoveringsbehov ;) Det var ett spännande hus! skulle vara roligt att se vad det blev av det, men lite för stort att bara bo i, skulle bli dyra driftskostnader :p

usch vilken pinsam annons. idiotförklara köparna "kör vi svartvitt köper de på charmen".

Det hade väl varit lite kul om det gjorts med glimten i ögan men det kändes för "seriöst" och utstuderat för att man ska bli intresserad, mer avskräckt och som sagt var det känns som ett försök att sälja något i en förpackning som det vid första anblicken inte lever upp till. Även den invändiga "renoveringen" har ju inte följt den tidsandan som man vill sälja in.

Är det nya grejen i Stockholm att ha med mäklarna på bilden?
Tänker på ett annat hus som varit uppe här.

Gillar bilden på broccolin ovanför sängen
45F3ABEV66S6BHG0_46CJV9DOSF4265M5_____resize_s_800_0.jpg

Vilket fantastiskt hus! Där hade jag gärna bott. Efter femhundra liter målarfärg visserligen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar