Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Undrade just vad dom odlade där.. Dusch/tvättrummet såg ju mysigt ut:yuck:
Sicka ruckel, speciellt det första, snacka om jobb!

Jag förstår inte att folk inte röjer åtminstone lite innan fotografering. I alla falla slänger skräp. Det verkar ju som om det här huset övergivits i alla hast. Är det något lurt? Spökar det? Är det invaderat av aliens? Mohohoa...

Jag förstår inte att folk inte röjer åtminstone lite innan fotografering. I alla falla slänger skräp. Det verkar ju som om det här huset övergivits i alla hast. Är det något lurt? Spökar det? Är det invaderat av aliens? Mohohoa...

Det är verkligen skitmärkligt. Tänkte först att det måste vara kronofogden som säljer, men de går väll inte via mäklare?!

Hej horders? Eller har det kanske varit knarkarkvart..? Huuga.. Vill någon verkligen köpa det? Är ju inte världens mest attraktiva bygd heller..

Och mäklaren som försökt fota detaljbilder på ett jätteskitigt parkettgolv också...

*delvis kl*

Budgivningen är uppe i mer än 100% över acceptpris, det kan inte höra till vanligheterna om man ser på husköp generellt :D

kl

Hittat en lägenhet i passande miljö! Synd att jag inte är mellan 50-70 år och har 1,4 mille på fickan.
http://www.hemnet.se/bostad/bostads...svik-varmdo-kommun-farsta-slottsvag-1-4894627

42GB9U3UBPQM50S5_773.jpeg

För ca 20 år sedan var det där obebott och "övergivet". Då brukade jag rida barbacka dit med min medryttarhäst och plocka äpplen och päron på baksidan från hästryggen. *nostalgi*

ha ha, lite lustigt ändå att mäklaren tar bilder så och inte ber ägarna "sortera ut" lite möblemang :D

:eek:

ja det med gräsklipparen i vardagsrummet skulle jag gissa att det är ett dödsbo med inga arvingar, frågan är vem som säljer det då och om det inte finns någon typ av vinsintresse?

WOW! Varför har man det så? Coolt i all sin galenskap och någonstans så såg det ut som det fanns en tanke.

Skrattade högt åt beskrivningen "några byggnader". Väldigt målande :D

Jag tycker förresten att JAG har mycket skit i mina förråd, men...

SFD31149B396F5948AB84C2B06E75D8D6E0_800x800.jpg

För övrigt så kändes det ganska tragiskt hela den gården.

Gillar att huset utvändigt var så intetsägande. Gullig liten trädgård, ganska uppstädat... Och så kliver man in. Någon har gått bananas totalt. Dansbandsaffischer blandat med kameltavlor och plastblommor. På något sätt rätt mysigt, men jag skulle ändå sova med ett öga öppet, rädd för att bli kvävd av alla mängder med grejer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar