Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Min mormor och morfar bodde på ett sånt ställe. Där innebar det att lägenheterna/huset var anpassade efter rullatorer och att det fanns larmknappar i lägenheten ifall någon trillade eller så. Det fanns även aktiviteter i huset så som vattengympa, en mötessal och olika rum som gick att låna för olika aktiviteter. Tror även att de som var lite "skröttigare" fick hjälp med att städa, handla och så. Men för min mormor och morfar innebar det väl mest en gemensamhet i huset och tryggheten att de snabbt fick hjälp om de larmade.

Det kanske är så att man önskar en viss typ av hyresgäster; typ inga barnfamiljer, inga festande ungdomar etc. och därför gör man en begränsning med hjälp av åldern? Jag vet inte. Jag tycker att det verkar lite konstigt med den övre gränsen på 70, men de sparkar ju knappast ut de boende när de passerar den gränsen. Hoppas jag.

Fortsätter med min tapetinspiration, eller snarare tapetdekorationsinspo. Jag börjar känna starkt för fiskar.

45F28QJ1DEJRTGN0_45VAV0P9L0RC91H8_____resize_s_800_0.jpg

Jag snor det inredningstipset rakt av och behåller bilden som inspiration för kommande köksrenoverimg...

Jag tycker att det verkar lite konstigt med den övre gränsen på 70, men de sparkar ju knappast ut de boende när de passerar den gränsen. Hoppas jag.

De vill säkert ha in nya medlemmar i föreningen som är lite yngre och orkar göra saker som de äldre medlemmarna inte orkar.

Ska snart renovera köket och haft svårt att välja kakel, men detta gav mig ju rätt inspiration: massa fiskar så ser man ändå inte kaklet! Perfekt!

Eller inte... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 081
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar