Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

:eek: :eek: :eek:

Rumpnissen: De verkar gå hårt in på att man ska duscha och bada badkar tillsammans :cautious: Liksom två duschar bredvid varann?

Jag tror två duschar i samma badrum börjar bli ganska vanligt... Vi försökte få till det i vårt nya hus, men tyvärr var badrummet för litet. Ofta behöver ju hela familjen duscha samtidigt!

knapp

Det här är förskräckligt.

Va ju riktigt roligt ju =)

Skotskrutig tapet... Nånstanns ska va den första å se de ...
Jordgubbsmilkshake rosa kakel med blåbärsmilkshake ljusblå badkar/handfat va ju nästan gulligt ;)

Förskräckligt är för hårt, det passar mer in på fanervillan där man sitter i duschen på toa. Den är HEMSK...

Tänkte också på det. Funderade om någon har upplyst om att heltäckningsmatta inte är bra i badrum, varav husägaren har tänkt.. tänkt.. och kommit fram till att, en duschkabin är grejen! Våtrumssäkrad och allt. In med toastolen bara och bort med handfatet. (Fast vad vet jag, det kanske sitter i den andra kabinen?)

9445601.jpg

Vilken fruktansvärt psykande installation av små tallrikar.

9445582.jpg

Bingolotto har ändå blivit så dåligt så varför inte kika på sina krukväxter?

9445606.jpg

Inte nog med tallrikarna, det fanns en minutiöst ordnad samling av små dalahästar.

Älskade dock det bruna kaklet och dom blårandiga gardinerna i det lilla sovrummet.

Tänkte också på det. Funderade om någon har upplyst om att heltäckningsmatta inte är bra i badrum, varav husägaren har tänkt.. tänkt.. och kommit fram till att, en duschkabin är grejen! Våtrumssäkrad och allt. In med toastolen bara och bort med handfatet. (Fast vad vet jag, det kanske sitter i den andra kabinen?)

Nejnej, man bara slår på duschen medan du sitter där så är du ju tvättad och klar när du spolar :p

Är inte det där diskriminering på något vis?:confused: Jag menar, man får ju inte neka någon pga deras ursprung eller religion, men ålder är tydligen ok?

Både ungdomsbostäder (där det finns en maxålder) och seniorföreningar (där det finns en minimiålder) är tillåtna. En annan sorts "diskriminering" är studentbostäder.

Är förvånad över att dom inte hade riktigt stora trädgårdstomtar, faktiskt.

Såg rätt normalt ut på utsidan. Men herregud, det enda som inte var motbjudande var skålen med bananer.

Ja, alltså, det är väl inte helt ovanligt precis som Tassen säger. Jag förstår din poäng, men jag kan också förstå syftet med den typen av åldersgränser. :)

Nog för att vi sett mycket faner i tråden, men fernissad? Hela stället var motbjudande, i stil med den där hockeylyan i Leksand.

Både ungdomsbostäder (där det finns en maxålder) och seniorföreningar (där det finns en minimiålder) är tillåtna. En annan sorts "diskriminering" är studentbostäder.

Ja, alltså, det är väl inte helt ovanligt precis som Tassen säger. Jag förstår din poäng, men jag kan också förstå syftet med den typen av åldersgränser. :)

Jovisst, både student- och äldreboenden är ju nischade för de olika gruppernas behov, men 50-70? Vad är det som är speciellt med den åldersgruppen att de behöver särskilt boende? *nyfiken*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 081
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar