Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Det var märkligt alltihop. Planlösningen kändes knepig. Köket pyttelitet i ett så stort hus.

Paret känns inhyrt eller inbillar jag mig?
Jämför paret med mäklaren själv och assistenten Katarina Liljeström. ;)

med2013_HansMoberg.jpg

med2013_KatarinaLiljestrom.jpg

46E3HO5B891VSDO9.jpg

Senast ändrad:

Är det bara jag som hade varit lite obekväm att posera med min kollega i morgonrock.. ? Eller i bikini på en vattenskoter. Vad förövrigt vattenskoterbilden hade med huset att göra undrar jag.

Det var märkligt alltihop. Planlösningen kändes knepig. Köket pyttelitet i ett så stort hus.

Man bygde sådana kök under en period på 70-talet. Köket hemma när jag var liten var ursprungligen sådant men mina föräldrar bygde om till ett riktigt kök så fort de köpt huset. Alla de övriga husen i området hade dock kvar det där lilla lilla köket. Huset var på 6 rum.

Me like, stannar priset där tro, o kan man få jobb på bygden?
Ganska vanligt att dörrar till garderober o dyl tapetserades förr i världen.

Bostadsbeskrivningen lämnar mycket att önska, rörspisarna ej i bruk, hur är det med skorstenarna, fungerar köksspisen? Eget vatten? Vad är Officialservitut Avlopp? Är det bara salen som har dubbla fönster? Tycker alla ser lika ut o det är inte den gamla varianten med löstagbara innerfönster som man sätter dit inför vintern.

Vackra bilder av tomten, men vad tusan skall man med en TV antenn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar