Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag la mitt bud igår! Jag vet att det är lite fånigt eftersom det är SÅ likt där jag bor nu men känns det rätt så känns det ju rätt.Du har väl redan köpt det?! Det känns så himla mycket du med alla prylar överallt!
Dockhuset ... KOM TILLBAKA ... Allt är förlåtet !!!
Det huset verkade fullt av kärlek faktiskt. Klyschigt men dom som bor där har nog haft ett bra liv.
Pizzakartongslocktavlorna på köksluckorna vittnade om humor...
Jag får känslan av att det är en humorfylld motreaktion till alla sterila, homestylade säljbilder med noga utplacerade limefrukter som enda blickfångare.
Heja humor-röran!
Jag får känslan av att det är en humorfylld motreaktion till alla sterila, homestylade säljbilder med noga utplacerade limefrukter som enda blickfångare.
Heja humor-röran!
Det huset verkade fullt av kärlek faktiskt. Klyschigt men dom som bor där har nog haft ett bra liv.
Pizzakartongslocktavlorna på köksluckorna vittnade om humor...
Haha, inte lätt! Var väldigt glad över att ingen lagt in den, första gången jag postar nåt i den här trådenåh, Niffe! När jag äntligen hittat ett hus att lägga ut så var du före
tillagt: och så var jag inte ens först med den kommentaren
Knapplån.
Kanske inte jättespännande men jag blir i alla fall fascinerad. Dels hade det kunnat vara ett helt fantastiskt hus! Dels är det lite coolt att köket är beläget till andra våning .
http://beskrivning.fasad.eu/objekt/207494/bildlista.html