Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Det huset verkade fullt av kärlek faktiskt. Klyschigt men dom som bor där har nog haft ett bra liv.
Pizzakartongslocktavlorna på köksluckorna vittnade om humor...

Du har väl redan köpt det?! Det känns så himla mycket du med alla prylar överallt! :)
Ja, jag la mitt bud igår! Jag vet att det är lite fånigt eftersom det är SÅ likt där jag bor nu men känns det rätt så känns det ju rätt.

Alla: Visst är det förtjusande! Trots sin hemskhet har det ändå nån form av charm ändå. Även om jag personligen skulle bli galen av att bo där.

Philosophia: Förlåt! Ska bättra mig till nästa gång!

Det huset verkade fullt av kärlek faktiskt. Klyschigt men dom som bor där har nog haft ett bra liv.

Jag får känslan av att det är en humorfylld motreaktion till alla sterila, homestylade säljbilder med noga utplacerade limefrukter som enda blickfångare.

Heja humor-röran!:D

Jag får känslan av att det är en humorfylld motreaktion till alla sterila, homestylade säljbilder med noga utplacerade limefrukter som enda blickfångare.

Uppfattade det också så! Tyckte det var supercoolt på sitt sätt :D

...och faktiskt påminner det liiite om mitt hem :angel: inte så att vi har nån fäbless för troll och mönstrade tapeter, men lite av den galna färgglada röran :p

Möjligtvis, men säljer det? Oavsett vad så är det ju ändå, I guess, sälja man vill göra och då brukar man ju behöva anpassa sig till det som anses sälja bra (och som bevisligen också gör det).

Jag personligen skulle aldrig ens orka gå på visning i ett hus som såg ut så där inomhus. Jag är i och för sig allergisk mot vitt, vitt, vitt trenden också. Lagom är, som vanligt, bäst :)

åh, Niffe! När jag äntligen hittat ett hus att lägga ut så var du före :(

:angel:

tillagt: och så var jag inte ens först med den kommentaren :rofl:

Håller med dig! :love:

Såg nu att annonsen uppmärksammats i Aftonbladet som även har pratat med ägarna.
http://www.aftonbladet.se/minekonomi/boende/article17580801.ab

Även det förvånande citatet:
De fick rådet av sin mäklare Martin Belina att rensa bort prylar och möbler.
– Martin tyckte att det såg för hemskt ut så vi har tagit bort en himla massa saker, säger Tomas.

Senast ändrad:

åh, Niffe! När jag äntligen hittat ett hus att lägga ut så var du före :(

:angel:

tillagt: och så var jag inte ens först med den kommentaren :rofl:
Haha, inte lätt! :D Var väldigt glad över att ingen lagt in den, första gången jag postar nåt i den här tråden :D

Nästa gång lovar jag att låta bli!

Märkligt att man kan låta ett hus förfalla så.
Det såg ju inte slitet eller nedgånget ut inne, bara väldigt omodernt :p

Har det kanske varit ett tyskt sommarhus med tanke på att planlösningen stod på tyska.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar