Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Knapplån.

Kanske inte jättespännande men jag blir i alla fall fascinerad. Dels hade det kunnat vara ett helt fantastiskt hus! Dels är det lite coolt att köket är beläget till andra våning :).

http://beskrivning.fasad.eu/objekt/207494/bildlista.html

Har inte den varit inlagd förr? Tycker mig känna igen en del av bilderna. Jag har en likadan kamin som den, enda bra man kan säga om den är att det blir varmt snabbt, tyvärr måste man lasta fullt med täljsten o tegelstenar på den för att kunna bevara någon värme efter att elden falnat.

Vad är det som hänger i taket på vinden?
1280431.jpg

Aha. Jag trodde mest det var i flergenerationshus man hade kök på både nedre och övre våning. Men där ser man!

Vimsan: Högt troligt har det varit ett tyskt sommarhus.

Åh, jag sitter med 11-kaffet och slökollar på TV samtidigt som jag surfar på buke. Jag hinner bara scrolla ner till det horribelt färgade pippi-köket så dyker EXAKT samma färgkombo upp på andra halvan av skärmen.

Dags att börja leta konspirationsteorier kanske?:cautious:

1011760_10151813890373666_1252799681_n.jpg

Ja sorligt att de låter huset förfalla, låter inte lockande med vattenledningar som frusit sönder och en bild på utedasset :p

Ingen mästarfotograf heller eller ;)
1280363.jpg

Har inte den varit inlagd förr? Tycker mig känna igen en del av bilderna. Jag har en likadan kamin som den, enda bra man kan säga om den är att det blir varmt snabbt, tyvärr måste man lasta fullt med täljsten o tegelstenar på den för att kunna bevara någon värme efter att elden falnat.

:rofl: Jag hade annars gissat på färgblind eller ÖB. Fast nu ser jag ju!

Åh, jag sitter med 11-kaffet och slökollar på TV samtidigt som jag surfar på buke. Jag hinner bara scrolla ner till det horribelt färgade pippi-köket så dyker EXAKT samma färgkombo upp på andra halvan av skärmen.

Dags att börja leta konspirationsteorier kanske?:cautious:

1011760_10151813890373666_1252799681_n.jpg

Jag älskar det! Kan någon vänlig hitta länken så jag ser vad det kostar och var det ligger? Habegäret lyser, jag älskar det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar