Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Och varför har man en saltvattenpool? Klor gör ont nog att få i ögonen!
Min pojkvän har saltvatten i sin pool för att den ska kännas fräschare att bada i. Det funkar verkligen, den är grymt mycket skönare att bada i än andra pooler.

För mig med lite dålig hy (har atopiskeksem som kommer i perioder) är saltvatten UR BRA! I min före detta hemstad hade de saltvatten pooler i badhuset, underbart för mig.

Bada i klor är precis tvärtom, det får jag värre eksem av.

För mig har det alltid svidit om jag fått saltvatten i ögonen. Helt naivt antog jag att det var mer regel än undantag.:)

to much ...

46340UBPIM0GI902.jpg.cimg

46340UP9AM0GI90T.jpg.cimg

http://www2.skeppsholmen.se/?guid=45S24JK8CGT1T0M6&typ=CMLantbruk&from=hemnetredirect&view=Gallery

Kul att de använder ridhuset som lösdrift. Jag menar det saknas säkert ekonomiutrymmen i övrigt som går att göra bättre lösdrifter av ;)

Men kaklade boxväggar mot stallgången?? :confused: Om en häst sparkar till säger det ju bara krash!

Tror du det verkligen är meningen att man ska ha hästar där? ;) de har dem ju i ridhuset istället ;)

Vad fult det är när man ser att det är stajlat och märkena efter tavlorna som egentligen sitter där är kvar.

"Hej, vi gillar brunt."

Måste hittat nåt överskottslager på den där (gräsliga) bruna (konstiga) "tapeten" som är i hallen/vardagsrum/ sovrum och typ hela kåken....

Ut med inredningen nya ytskikt så va de ju en klockren kåk i övrigt ...

:o spännande!

Såg oxå det huset med statyn. intressant

tyckte detta var en "spännande" inglasning, syftet? rökruta? för de som får stå utanför och dräggla? för att matoset inte ska sprida sig?
Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx

http://www.lundin.se/beskrivning.aspx?GUID=466R4DGI8MG846N3&TYP=CMVilla

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 097
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar