Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

:p ja man funderar ju verkligen "hur tänkte dom?"

Jag blir hela tiden förundrad när jag tittar på bilder på hus och mäklarna envisas att ha med bilder på de fina blommorna i rabatten, och ofta har de "glömt" att ta kort på andra viktiga delar. Vem tror de att de vilseleder?

Uh, jag är allergisk mot sådan där fusk-tegelvägg :crazy: Dessutom i kombination "en (Stark) färg för varje rum" = inte alls bra..

Det var väl mest i fel miljö? I en dalagård hade det ju passat. Var en vanlig förvaringsmetod förr.

Det var väl mest i fel miljö? I en dalagård hade det ju passat. Var en vanlig förvaringsmetod förr.

Ja precis. Kanske skulle skrivit lite bättre. I rätt miljö hade jag tyckt det varit skitsnyggt - men i den inredningen var det himla oväntat och i mina ögon inte alls snyggt!

Smaken är som baken.
Stallet är fint ja men passar inte heller ihop med karoliner, knäckebröd eller marockanskt.
Too much.

Vilket härligt hus. Vackert inuti och fint stall.
Men verkligen hemsk inredning. Gillar inte den typen av möbler. Och tavlorna :eek:

jag tyckte det var fruktansvärt. Stallet var fint men resten; huuuu!
En rolig detalj var dock bilden på gästtoan under trappen. Där har de lagt en ny toarulleshållare på golvet nedanför - i lite marockansk stil ;)
Hann visst inte byta..

Riktigt läckert ställe! Men fy f*n för att klippa den gräsmattan... :D

Saltvattenpool brukar man väl oftast ha för klorallergiker. :) Kanske finns andra anledningar också.

KL

Tittat genom några länkar i tråden och chockerats en del! Vad som chockerar mig ännu mer är märklarna..när min mamma sålde sitt hus kom en fotograf dit och tömde/flyttade bort saker/rättade till så att det skulle visas i bästa möjliga vinkel. Varför har man inte gjort det på massvis av de hus som visas i tråden? Även om många är en ren katastrof redan kanske man kan minimera det lite?!

Jag tror att detta är ett ridhus...

427Q8OV86DDLSFRG_1.jpg

och i så fall hade jag gärna haft ett sådant.

Här är de andra bilderna på stället. Jag tror inta att det finns med sedan innan.

Kan det vara Svennis hus?
Att det är en saltvattenspool gissar jag beror på någon är allergisk mot klor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 081
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar