Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag hoppas knäckebröden ingår, för det är iaf allt jag skulle ha råd att äta om jag hade köpt det huset och behövt sköta om det :D

KL

Hus med komplett bevarad 70-talsinteriör...

Med tanke på hur bra budgivningen går så måste det finnas några som älskar den ombonade gillestugan. Bilder!

Och på något sätt kan jag tycka att det är lite sorgligt att de som köper säkerligen har med sig 50 liter vit målarfärg och nya, fräscha tapeter....

Eller så kan det vara så att det är vääääldigt ovanligt att de stora trävillorna i stan är till salu. Man bor där hela livet. Det säljs typ 1-2 i månaden, max.

Vad lustigt. I måndags pratade jag med en bekant som visade mig huset på Hemnet och berättade att hennes son med sambo var väldigt intresserade av det huset, och hon tyckte att det var så fruktansvärt fult.

KL

Med tanke på hur bra budgivningen går så måste det finnas några som älskar den ombonade gillestugan. Bilder!

Det är ju ett fantastiskt trevligt hus. Fint ljus och bra planlösning. Stort kök, vilket inte är vanligt i tjugotalshus. Man får ju se bortom ytskiktet. :)

KL

Inte konstigt alls tycker jag. Det var ju ett fantastiskt fint hus!

Ljust och fint, bra planlösning, stort kök, jättefin öppen spis. Bastu och stoor tvättstuga. Inbyggd trappa. Uppvuxen plan trädgård. Garage. Centralt läge verkar det som.

Att man måste tapetsera om nästan överallt känns ju som ett väldigt litet problem i sammanhanget :)

Eller så kan det vara så att det är vääääldigt ovanligt att de stora trävillorna i stan är till salu. Man bor där hela livet. Det säljs typ 1-2 i månaden, max.

Det är ju ett fantastiskt trevligt hus. Fint ljus och bra planlösning. Stort kök, vilket inte är vanligt i tjugotalshus. Man får ju se bortom ytskiktet. :)

Inte konstigt alls tycker jag. Det var ju ett fantastiskt fint hus!

Ljust och fint, bra planlösning, stort kök, jättefin öppen spis. Bastu och stoor tvättstuga. Inbyggd trappa. Uppvuxen plan trädgård. Garage. Centralt läge verkar det som.

Att man måste tapetsera om nästan överallt känns ju som ett väldigt litet problem i sammanhanget :)

Jag vet var huset ligger (populärt område i Uppsala) och tycker också att det är jättefint.

Som jag skrev så tycker jag att 70-talsytskikten är ganska läckra, speciellt att de är så genomgående och välbevarade som i det här huset. De lär dock ryka ganska snabbt efter att huset bytt ägare.

oj, det kändes lite som om tiden stannat i det huset :)

Säkert en hel del jobb, men jag blev glad av både köket, badkaren och golv :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 097
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar