Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Kl
Allt detta plus 1400 ha mark kan bli ditt för det ynka priset av 135 miljoner! Ingår stall och ridhus, som man inte får se bild på:mad:

Kl
Allt detta plus 1400 ha mark kan bli ditt för det ynka priset av 135 miljoner! Ingår stall och ridhus, som man inte får se bild på:mad:

BILLIGT !

För att bara vara i Eskilstuna.
Här i Stockholm såldes 2011 ett område på 1600 ha utan en stor snygg huvudbyggnad, dock med flertalet hus (dock ej stora) och en stor ladugårdsbyggnad/loge/garage på 2300 kvm för 260 milj kronor..

Det ÄR faktiskt riktigt billigt, 96 000kr per hektar är rena rama fyndet! Och då har jag inte ens räknat bort husen/byggnadernas värde. Det är bara den totala summan som ser stor ut :D

+corzette
Jag skrev ju ynka?
Dock brukar det häromkring bli bättre hektarpris än så när något så stort säljs, men då ligger vårt medel på ca 100000

Hittade dock skog i Norrtälje, typ 62 hektar för 8 miljoner, det var billigt!

Ja, jag förstod att du tyckte det med. Jag blev mest väldigt förvånad! :D Vi letar mark att köpa till vår gård, och 110 000kr per hektar obebyggt är lägst vi kan komma typ..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 098
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar