Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ninsan Jag har heller aldrig sett något liknande och jag tillbringar mer tid än vad jag vill erkänna på Hemnet. Jag är så imponerad av människor som klarar av att hålla sig till en stil och köra den fullt ut (även fast jag vill ha mer färg omkring mig).
Jag tänker tvärtom; att de som är riktigt duktiga på att inreda kan se när det är "just enough" och inte blir för mycket. Det där huset skulle jag definitivt sätta i kategorin "för mycket", känns ju så överdrivet att det nästan känns skämtsamt.

MEN - vill man mest av allt bo i ett hus som ser ut just sådär så är det ju såklart perfekt för ändamålet :)

Jag tänker tvärtom; att de som är riktigt duktiga på att inreda kan se när det är "just enough" och inte blir för mycket. Det där huset skulle jag definitivt sätta i kategorin "för mycket", känns ju så överdrivet att det nästan känns skämtsamt.

MEN - vill man mest av allt bo i ett hus som ser ut just sådär så är det ju såklart perfekt för ändamålet :)

Det beror nog på att jag själv tycker om så många olika saker/stilar som jag tycker att det är imponerande att de som äger och har inrett huset ovan aldrig gått förbi typ Lagerhaus och bara "det är var ett snyggt illrosa kakfat" eller tittat in på Svenskt Tenn och förälskat sig i någon av Josef Franks tapeter och känt att den måste de bara sätta upp i sovrummet. Jag beundrar konsekvensen, men inte resultatet :)

Var för några år sedan en kille som sålde sin beg. bil på Blocket mha en väldigt massa frukt lite överallt på bilderna av bilen, under huven bl a. :laugh: Känns som en rip off. :o

Haha jättekul bilder, gillar det verkligen, även om jag dissar bilder på dukning (utomhus) som inte säger mycket om huset.
Blev väldigt förtjust i badkaret fyllt med paprika, fastnade liksom för den bilden, och blir jättesugen på att faktiskt sätta mig där och känna hur det känns...

@Killaloe jag får mest ont i huvudet jag... ;) Tur att man kan tycka olika! ;) Jag stör mig nog mest på det konstiga urvalet av möbler, tex vad gör utemöblerna på andra våningen? :D

@Killaloe jag får mest ont i huvudet jag... ;) Tur att man kan tycka olika! ;) Jag stör mig nog mest på det konstiga urvalet av möbler, tex vad gör utemöblerna på andra våningen? :D

Haha, ja alltså jag blir lätt snurrig av de andra rummen (badrummet! hu!) men just de illa luckorna skulle jag kunna tänka mig att sno :D

Och ähhhh, va inte så konservativ! Klart det går att ha utemöbler dör de verkligen inte borde vara. Typ inomhus på andra våningen :D ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 852
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama