Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Vet du hvad, var god och glad"
"War välkommen kära du"
"Wakna med en sommarsjäl"

Den största funderingen är dock: Är de medvetna om hur fruktansvärt ensamt tvättstugan måste känna sig som inte får vara med i gemenskapen?

http://www.svenskfast.se/hus/vaster.../moro-backe/takdroppsgatan-29/69252#bildlista
Känns nästan som synd och skam om det flyttade in någon som skulle måla över allt :o Jag menar, titta på alla detaljer på väggarna, TÄNK hur jäkla pilligt och lång tid det måste ha tagit, speciellt vardagsrummet :eek: Skulle hellre vänta med att sälja tills någon som kanske verkligen uppskattar det köper det :D
... Hur länge det kan tänkas ta är en helt annan fråga :angel::p

Är ni redo? Det är inte stylat - dom har bott såhär. Ägaren har en inredningsaffär. Gissa stilen?
http://objekt.fastighetsbyran.se/?objektGID=OBJ5220_1323508300&source=hemnet#images
Jag gillade det faktiskt :love: De har åtminstone inte bara vitt vitt och åter vitt (som i sovrummen) utan lite olika nyanser av ljusa färger, kakelugnarna var lite väl blommiga för min smak dock :angel: Men köket var jättesnyggt :love:
Frågan om jag skulle kunna hålla mig till stilen om jag flyttade in är en heeelt annan sak :D

Känns nästan som synd och skam om det flyttade in någon som skulle måla över allt :o Jag menar, titta på alla detaljer på väggarna, TÄNK hur jäkla pilligt och lång tid det måste ha tagit, speciellt vardagsrummet :eek: Skulle hellre vänta med att sälja tills någon som kanske verkligen uppskattar det köper det :D
... Hur länge det kan tänkas ta är en helt annan fråga :angel::p
Ehum, tapet kära du, tapet. ;)

Nä, tapeter är så fiffigt konstruerade att den sidan man smetar klister på sätts mot väggen och sidan med möstret vänds utåt rummet. :D :up:
Tursamt nog så förstår jag iallafall det av tapetens konst :o:D Menade målarfärgen på väggen såklart :p

Tursamt nog så förstår jag iallafall det av tapetens konst :o:D Menade målarfärgen på väggen såklart :p
Fast det är ju tapet. ;)
100916c.jpg

Fast det är ju tapet. ;)
100916c.jpg
...
cruch-onion-head-emoticon.gif

Nu rämnade jorden under mina fötter (fast de där rosetterna borde jag ha misstänkt, de är ju lite för perfekta)

Är även det i vardagsrummet med all den där "marmor"-färgen på taket och "vetet" (eller vad det än är) TAPETER?!

Jag tror att jag misstänkte målning eftersom jag aldrig trodde att nåt sånt skulle produceras i massupplaga, misstänkte snarare någon excentrisk men talangfull tant :cautious:

Åhh det har varit till salu jääättelääänge! Var redan när jag bodde där, brukade rida förbi där. Ligger jättefint uppe på en höjd, men ingen mark, de begärde jättemycket för det och det ligger lååååångt in på grusvägarna......

Väldigt fint, men taxeringsvärdet är inte så högt. Men jag anar att priset ligger högt över taxeringsvärdet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 855
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama