Sova ensam

Sv: Sova ensam

Dottern har alltid sovit i sin säng på nätterna, den står bredvid våran säng. Vi har inte kunnat ha henne i vår säng eftersom vi inte skulle kunna sova och även för att hon rör sig väldigt mycket. Men hon sover jättebra i sin säng. Sover även där på dagarna två gånger, ibland om vi är iväg kan hon somna i vagnen men då sover hon knappt 30 min, i sin säng sover hon nästan 1.5 timme.
Problemet vi har nu är att när jag och sambon ska lägga oss så vaknar hon när vi kommer in i sovrummet. Det spelar ingen roll hur tysta vi är, hon vaknar till ändå. Så nu längtar vi tills vi flytten i april då dottern får ett eget rum :) Det kommer nog kännas tomt utan henne i samma rum, men det är lite synd om henne som väcks varje kväll.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 853
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 572
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar