Sommarträff Östergötland!

Amk

Trådstartare
Nu var det ett bra tag sedan vi hade vår senaste träff, och jag skulle gärna träffa alla AR-intresserade själar runt om i Östergötland igen! Nu är ju sommaren här, så kanske en dag med ridning, picknick, bad om vattentemperaturen är rimlig och massor med AR-snack kunde vara något?

Vi kan återigen vara hemma hos mig om ingen har ett annat förslag. Jag har en gräsridbana, hagar för de som tar med sig häst, och boxar för de som föredrar det. Dessutom trädgård och en stor brygga för picknick och prat.

Hur låter det?

Sv: Sommarträff Östergötland!

Underbart kul låter det! Jag ses gärna igen snart. Har dock ingen ridbar häst för tillfället, har sålt den som gick att rida och har nu bara en unghäst här hemma. Så för mig får det bli utan häst denna gång isf.

Vi är förresten ett gäng som ska på B.J´s riduppvisning 7 juni, om du är intresserad av att hänga med?

/Marion

Är uppvisningen i juni? Jag fick för mig att det var i juli... nej, då kan jag inte, är inte hemma i Sverige igen förrn om ett par veckor.

Kul att du också vill träffas! Vi kan ju anpassa upplägget efter hur många som tar med sig häst, blir det få blir det mer prat :D

Det vore kul att träffas! :)

Jo, uppvisningen är i juni, synd om du inte är hemma då, men vi kanske kan träffas hos dig när du har kommit hem!?

Låter jättekul!
Jag kommer jättegärna om det blir en tid som passar.

/T

Vi är förresten ett gäng som ska på B.J´s riduppvisning 7 juni, om du är intresserad av att hänga med?

/Marion[/QUOTE]

Var är den uppvisningen????

Absolut, det var det jag tänkte. Jag kan i princip hela sommaren förutom den andra veckan i Juli, då jag är bortrest. Har ni andra några förslag på tidpunkt?

Njaaee, det var ju inte direkt Östergötland.

Jag kan inte helgerna v.29 o v.30(fre-sö)
Annars så kan jag nog.....

Kom på att om vi blir ett gäng kanake vi kan bjuda in en tränare oxå?

/T

Absolut! Har du något förslag? Eller det får man väl inte skriva ut här... kanske en ledtråd? ;)

Det finns två inte så långt bort som jag tänker på eller kanske tom tre(alla riddare).
Det beror väl på hur "stort" vi vill att det ska bli och om tillräckligt många är intresserade för att det ska bli någon ekonomi i det hela.
/T

Vad tror ni om en träff någon helg i juli? Dock inte första helgen, för då är jag på Gotland :).

Vad passar er?

/Marion

Det låter bra! För mig passar det bäst i slutet av Juli, någon av de sista helgerna. Vad tror ni om det?

26-27 juli ska några på kurs vet jag, så den helgen kanske inte passar så bra.

Vad sägs om lördag 19:e eller söndag 20:e?

Då har jag inget planerat, det låter jättebra!

Vad har ni för önskemål, vad vill ni göra? Kommer ni med eller utan häst?

Jag kommer utan häst, men tittar gärna på andra som arbetar med sin häst :laugh:.

Hur organiserar vi dagen? Enkelt om var och en tar med det man vill äta, som sist?

Vad gör vi förutom att titta på ridning, några förslag?

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 139
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 821
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama