Vad tråkigt att du inte kan läsa ett enda inlägg utan att gå i taket över vad som skrivs. Jag skriver ur min synvinkel. Du frågade mig. Jag beskrev hur jag gör. Jag har inte förutsatt att du inte gör, utan jag skriver hur jag gör, hur jag fungerar.Eh, ja? Jag biter ihop VARJE jävla dag och har också gjort det i hela mitt liv, vad tror du att det är jag inte förstår med det? Jag skulle aldrig ta upp det jag tagit upp här IRL eftersom jag vet att folk tänker precis så som det visar sig här.
Borde jag bita ihop ännu mer? Borde jag anstränga mig så mycket att jag kan låtsas att jag älskar sommartid? Borde jag förstå att man åtminstone inte berättar ens hyfsat anonymt på nätet om hur man egentligen mår bakom fasaden man visar upp IRL (som man ju ska göra)? För även då får man höra att andra minsann biter ihop bättre än du.
Du menar att du inte alls ifrågasätter något utan bara frågar utan någon värdering, men ändå återkommer du hela tiden till hur mycket bättre du är på att bita ihop.
Jag har inte ens antytt att jag är bättre på att bita ihop, jag har skrivit att det är vad jag gör utan att ens ta för givet att du inte gör. Du har haft en anklagande attityd hela tiden och det kvittar vad jag skriver så läser du det som fan läser bibeln. Det du tar upp i inlägget nu har jag inte ens snuddat vi ens i tanken, det hart inte föresvävat mig!
Jisses, ta av offerkoftan någon gång och läs med neutrala glasögon!