Sommarpremiering på Wången

CosmicQueen

Trådstartare
Någon som har nån aning om det går att hitta propp och anmälningsblankett till premieringen på Wången i augusti iår?
Har kollat på www.svehast.se, men där står det bara när det är & sista anmälningsdag.

Sv: Sommarpremiering på Wången

Blir nog till att ringa till hon som står som "kontaktperson" där på swehast.

I dag i ÖP står det "Sto unghäst premering Wången 27 aug. Anmälningsblanketter rekv hos Ulla Wänseth tel 0640-421 88"

visst är det för unghästar från 1 till 3 år? Ston, är det oavsett ålder? :confused:

Rapp skrev:
visst är det för unghästar från 1 till 3 år? Ston, är det oavsett ålder? :confused:

Vad jag vet så... Hur är det med fölvisning? :confused:

Aha, ok tack. :idea:
Jag har precis ringt henne, men det var inget svar, ska prova senare.

CosmicQueen skrev:
Aha, ok tack. :idea:
Jag har precis ringt henne, men det var inget svar, ska prova senare.

CosmicQueen har du anmält dig till sto och unghästpremieringen? Jag har har anmält mig och fick i går programmet.

Start nr 18, Dun Lugh och mamman Hagalyckans Dun Hope.

Då syns vi där :)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 500
Senast: ildiko
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 476
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 227
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka