Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gnarpis - Jag vet precis hur det är med störd nattsömn. Det är mänsklig tortyr.
Jag skulle nog försöka få in ett mål till på dagen för att kanske kunna slippa nattmålet. Kanske ge ersättning innan 2-luren och ge typ gröt eller något annat "matigare" vid 16-17 tiden när han är vaken och lekt lite. Svårt det där. Min bvc-dam sa att de borde äta 5 gånger om dygnet. Hamnar det inte på dagen blir det på natten. Det har stämt ganska bra för oss.
Han har börjat säga "mmmamam" lite då och då, och när jag säger "nej men säger du mamma" så ler han stort
Han har börjat "kramas" och "pussas" också, pussarna sker med vidöppen mun och han biter mig gärna i läppen, men jag tycker det är så mysigt så ändå
Hoppas det ger resultat, meningen är att jag skall klä mig i brudklänning till sommaren
Hoppas det ger resultat, meningen är att jag skall klä mig i brudklänning till sommaren
Ammningen funkar bättre än någonsin. Har så sjukligt mycket mjölk. Pumpade i lördags för att vi hade missat en amning och pumpade då inte ut allt utan endast 5 minuter på varje sida och fick 350 ml. Inte konstigt att jag är törstig heeeela tiden. Kanske inte heller är så konstigt att sonen är en liten heffaklump som vägde 9450g på 6-månaders kollen