”Alla” pratar om konstiga drömmar under graviditeten, men jag har klarat mig, tills nu.
Drömde att telefonen ringde, jag svarade och det var från sambons jobb, då hade någon hoppat av från AW dom skulle ha, där dom skulle resa till månen, så var sambon snabb så skulle han hinna med. Jag sa att jag skulle hälsa honom det men trodde inte han skulle följa med eftersom vi snart skulle ha barn. Jag berättar för sambon och han blir eld och lågor, han vill definitivt åka till månen! Jag frågade om han skämtade, för dom skulle ju vara borta i 9 månader! Men det gjorde han inte, utan han ville åka. En sån chans fick man bara en gång. Och han hade en timme på sig innan de skulle ses, och då behövde han åka till simhallen för att simma lite så han skulle klara sig att ta sig fram uppe i rymdraketen där de är tyngdlösa. Vi blev jätteosams, för jag ville inte bli ensam sista tiden på graviditeten, förlossningen och tiden hemma. Han tyckte jag var självisk och aldrig lät han göra något kul, sen tog han sin ryggsäck och sa att han ska bara simma i 10 minuter, sen fick vi se om han kom tillbaka eller inte.
Jag vaknade med panik typ och, men lyckades somna om TILLSLUT! Då drömmer jag att hunden får en stroke och bara ramlar ihop när hon försöker resa sig, och bara 10 minuter innan hade jag tömt sparkontot för jag hade köpt en sprillans ny bil, så jag hade inga pengar kvar.
Vaknade och grinade. Gav sen upp sömnen och har varit uppe sen kl 06.