Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sugen på att köpa tillbaka?Fick höra att ”min” häst är till salu igen. Sålde henne i december 2017. I Augusti 2018 såldes hon på nytt och nu igen
Ujuj, på väg upp till Dalarna sist satt jag och sjöng alla barnvisor jag kunde komma på i säkert en timme... både på svenska och spanska men Lilleman blev nöjd så vad gör man!Sjunga brukar fungera för oss om han blir ledsen i bilen. Då hör han att man är där även om han sitter själv bak.
Sugen på att köpa tillbaka?
Natten till idag ammade lilleman bara en gång . Andra gången han vaknade räckte det med vatten. Blandade känslor, hoppas på att avsluta amningen på hans villkor men samtidigt har/är amningen han och jag - vi mot världen. Trygghet och närhet, så mycket mer än bara mat. Lite sorgligt på ett sätt att amningen går mot sitt slut.
Då är det lite roligare, men inte jättekul kanske, när barnet vaknar kvart över fyra och börjar klappa händerna..När man efter tre timmars sömn lägger en jättebajsblöja. Jo tjena att söva om nu
Då är det lite roligare, men inte jättekul kanske, när barnet vaknar kvart över fyra och börjar klappa händerna..
Det hände idag här! Fast vid normal uppstigningstid. Vi som har övat och övat och hon har inte visat intresse alls att klappa händerna, förrän nu i morse! så otroligt sött! Var tvungen att väcka hennes pappa som skulle få sovmorron så han fick se det.
Han tillbringade större delen av kvällen i mormors famn. Försökte få i Alvedon förut ifall han hade ont, fick tyvärr inte i full dos men lite och då blev det lugnare. Funderar på om det är nya tänder på gång.@hemlig vi är också i en lite jobbig period just nu.
Separationsångest delux och tänder på G. Mamman är slut!
Han stortjuter så fort jag inte bär på honom, min rygg är inte helnöjd.
Ska stå ut nästa vecka också (så hemskt det låter), sen har pappan semester och får konka omkring på honom istället.