Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men just det! Blåbär är lite stoppande va? Lillkillen här äääälskar blåbär och jag har inte kopplat ihop det med den lite trögare magen. Nu gillade han ju att gotta i sig en tesked messmör också, så problem solvedLiten har varit förkyld och har nu smittat mig också. Dessutom har han idag fått diarré, som tycks bli värre . Får åka och köpa blåbärspuré imorgon. Han har varit som vanligt i pigghet i alla fall hittills.
Vi ska också köra så. Tror det passar med några timmar varje dag för lång och långsam inskolning för min Lilleman. Hoppas det blir bra för er med!Vi har fått förskoleplats från september. Skrämmande, han är ju så lite. Tror dock vi kommer köra typ 15h i veckan (har rätt till 20) funkar det inte får han vara hemma och testa i januari igen
Vi ska också köra så. Tror det passar med några timmar varje dag för lång och långsam inskolning för min Lilleman. Hoppas det blir bra för er med!
Alltså, jag saknar amningen nåt enormt. Det är jätteskönt att han sover hela nätter, men den där närheten amningen ger... kanske känns det bättre när vi ska prova att jag sover i sovrummet igen, även om pappan ska ha barnet närmast i nuläget.
Ångrar nästan att vi slutat .
Jim är en klätterapa precis som sina syskon. Visa bifogad fil 31502