Hur går det för alla i sommarvärmen?
Var på extrakoll av blodtryck hos BM i fm, fortsatt högt, men har inte stigit, och jag mår fortsatt bra efter lördagens förskräckliga mående
2 dagar kvar till BF och känner absolut nada!
BM pratade om att vid den vanliga rutinkollen på måndag känna efter hur moget det är där nere och ev göra en hinnsvepning
Alltså jag är så fånig, men tycker det är hemskt jobbigt allt som rör min fiffi och okända människor, tycker nästan det känns absolut värst just nu inför förlossningen, att okänt folk ska glo där nere
Inte skönt att vara höggravid i denna värmen! Mina småttingar är ju förvånande nog kvar på insidan nu i v 39 (38+3).. De som verkade ha så bråttom ut för 10 veckor sedan..! Nu är det inte mycket som tyder på att de vill titta ut i det närmaste, lite mer samandragningar och någon lite större bit av slemproppen som kommit ut bara. De får väldigt gärna komma nu, för jag samlar mest bara på mig vätska nu så mina fötter ser mest ut som två klot med tår på. Inte skönt. Men var hos bm idag och de verkar ju må hur bra som helst där inne, så det slutar väl med igångsättning ist i slutet av nästa vecka (bara för att vi varit rädda att de skulle komma så för tidigt..)