85 dagar to go. Nedräkning
Förutom att fölet lyser med sin frånvaro har jag börjat få allt jobbigare sammandragningar. Det kommer när jag går, speciellt om jag går långt och blir trött eller håller lite för högt tempo. Är van vid att gå i 180 så får verkligen tänka på att slå av på takten. Det kommer även en del vid ridning tyvärr. Får tagga ner lite. Har ÄNTLIGEN hittat en medryttare som verkar taggad på att rida ofta tack och lov.
Var riktigt jobbigt efter fredagens terrorattack... Jobbar i city så blev fast på jobbet och fick sedan gå en mil för att kunna ta mig hem. Då var både fötter trötta och svullna och jag hade så mycket sammandragningar att jag bara kunde ligga raklång resten av kvällen.
Nu börjar bebis bli stor alltså... Rör sig fortfarande mycket och man kan verkligen se en häl eller armbåge som dras under huden ibland. Tycker det är så creepy haha!
Viktuppgången verkar tack och lov ha stabiliserat sig lite. Gick ju upp 17 kg de första typ 24 veckorna men nu har det legat stabilt. Vecka 27+5 nu... Inte så liten.