Jaha, ska strax åka in till förlossningen... Fick en blödning nu på morgonen men förutom en lite större klump med tillhörande blod har det inte kommit något mer. De var inte oroliga på förlossningen och jag har fått vänta hemma ca 1.5 h så jag kommer in efter skiftbyte. Som vanligt får man ju skrämselhicka så fort det kommer blod men nu lugnar jag mig ganska snabbt i alla fall. Däremot är mannen på kurs i Stockholm så det är ju lite extra nervöst att man måste klara att ta sig till sjukhuset själv och inte har något moraliskt stöd om det skulle vara något allvarligt.
Läskigt, hoppas allt ser bra ut!!
Min kropp har fått en ny vana av att vakna vid 3 tiden varje natt, har väldigt svårt för att somna om igen efter men är ändå inte jättetrött på morgonen.
Jobbar min sista vecka med kvällspass denna veckan (15.30-24) så hoppas jag kan sova lite längre nu, annars lär jag bli trött det brukar jag liksom vara i normala fall ändå!
Imorse sparkade hon så hela magen hoppade och jag kunde känna hur hon typ snurrade runt precis innanför huden, väldigt surrealistiskt!