Ja den är en klassiker M kör den ibland när han är övertrött och vi försöker få honom till ro i famnenIgenkänning på den.
Liten tar nappen med handen pch slänger iväg den pch så måste jag leta och hitta FORT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är en klassiker M kör den ibland när han är övertrött och vi försöker få honom till ro i famnenIgenkänning på den.
Liten tar nappen med handen pch slänger iväg den pch så måste jag leta och hitta FORT.
En milI natt sov lilleman hela natten till 5, drack lite mjölk och lekte, och sen somnade vi om och sov 6-7.30. Jag har inte känt mig så här utvilad på länge
I kväll ska jag för första gången natta två barn själv. Det ska nog gå fint Treåringen har varit på gymnastik och lekt med sin mormor, och inte sovit på dagen, så största faran är att hon somnar ifrån innan kvällsmaten.
För övrigt sprang jag en mil tidigare idag, och i fredags hade jag en riktigt bra ridlektion där jag för en gångs skull kände att jag faktiskt kan rida rätt okej
Min reaktion också. Kände mig stolt som har assisterat vid lamningar och jobbat ute i stallet i 4,5 timme.En mil
Men...min bebis vägrade också sova inatt! Måste vara något som går .Min bebis vägrade sova i natt Han ömsom gnydde, joddlade, brölade och stånkade. Förmodligen bajsnödig. Mitt i allt, vid 3, kom mannen hem ett halvt dygn tidigare än meddelat och jag blev livrädd och trodde det var en inbrottstjuv Idag har M börjat åla lite men mest baklänges. Fast allra mest har han sovit. Det hade jag gärna gjort också
Ditt inlägg får mig osökt att tänka på ett gammalt ragg till mig som hastigt och lustigt och utan förvarning tyckte att det var en bra idé att åka hem till mig typ kl 02 på natten. Utan förvarning. Skräcken när det knackar på dörren mitt i natten utan att veta vem det är och man är en ung tjej som bor ensam i ett "utsatt" område.Min bebis vägrade sova i natt Han ömsom gnydde, joddlade, brölade och stånkade. Förmodligen bajsnödig. Mitt i allt, vid 3, kom mannen hem ett halvt dygn tidigare än meddelat och jag blev livrädd och trodde det var en inbrottstjuv Idag har M börjat åla lite men mest baklänges. Fast allra mest har han sovit. Det hade jag gärna gjort också
Aj stackars!!Känslan när man klarar snart 10 månader med amning utan sår på bröstvårtorna och så lyckas man riva sig själv till blods det gör ont!!
Lilleman har feber. Förmodligen tredagarsfebern. En i mammagruppen har precis haft det på sin bebis och vi har setts en del de senaste veckorna. I princip ingen sömn i natt heller. Jag tempade honom till 39,1 innan.
Usch.Min bebis är verkligen enormt skeptisk mot mat Han grimaserar, får kväljningar, grinar illa och får hysteriska utbrott. Han tycker antagligen att mat är djävulens påfund
Men lille skrutten då! Vad ger du honom egentligen?Min bebis är verkligen enormt skeptisk mot mat Han grimaserar, får kväljningar, grinar illa och får hysteriska utbrott. Han tycker antagligen att mat är djävulens påfund
Men lille skrutten då! Vad ger du honom egentligen?
(Kan det vara att tungbandet behöver klippas igen? Kort tungband ger tydligen ofta problem med att äta mos och puré)
Hua vilken natt! Sambon har legat ytterst i sängen i flera veckor, vilket inneburit att han varit den som matat och stoppat in napp på knodd varje gång det gnällts. Jag har gått upp kl 05 för att göra en flaska och sen somnat om. Tänkt att vi haft det rätt gött både sambon och jag... Igår var han så trött sa han att vi bytte plats.
Ungen vill ju ha nappen konstant?! Säkert 10 gånger per natt, plus att han vänder sig på mage och lägger nappen under sig så varenda gång så behöver jag vända på honom, hålla kvar honom så han inte snurrar tillbaka som en projektil, stoppa in nappen och hålla kvar den ~ 5 sekunder för att han inte ska spotta ut den direkt för att därefter börja skrika för att han har tappat nappen....
Ser ut som ett lik idag, tack knodd
Min bebis är verkligen enormt skeptisk mot mat Han grimaserar, får kväljningar, grinar illa och får hysteriska utbrott. Han tycker antagligen att mat är djävulens påfund
Min bebis är verkligen enormt skeptisk mot mat Han grimaserar, får kväljningar, grinar illa och får hysteriska utbrott. Han tycker antagligen att mat är djävulens påfund
Haha! Vår grabb älskar mat, skyfflar in en halv burk numera utan bekymmer och gapar efter mer som en gökunge.Min bebis är verkligen enormt skeptisk mot mat Han grimaserar, får kväljningar, grinar illa och får hysteriska utbrott. Han tycker antagligen att mat är djävulens påfund