@Rhinos och
@Rosen-Knoppen
Så "skönt" att höra att det finns fler. Jag påmindes när jag kom hem att det är ju världens goaste unge, och jag älskar honom gränslöst, men ibland är jag tvungen att få ett break och få vara för mig själv, även om det bara är en kvart.
Tror han är inne i en fas eller nåt för han sover sååå dåligt på nätterna, nestet funkar inte alls, det skriks och det gnälls om han inte får ligga på oss men så fort man går upp är han glad som en lärka så tror inte det är magknip heller. Igår var han dessutom lika mammig på dagen, jag vandrade mellan skötbordet och köket för att fixa till mat hela eftermiddagen och däremellan låg han vid tutten. Så fort jag la ner honom så började han vråla.
Han är knubbig som en säl och har börjat överskottskräkas en del vissa dagar, (50/50 om det kommer en rap eller spya när man rapar honom).
Igår hann jag inte mer än till första trappsteget efter ett klädombyte innan han spydde ner sin pyjamas igen. Det kommer inga mängder men är så där lagom kul när det rinner nerför armen på en, som i natt...