Sån orutinerad morsa jag var idag.. Skulle på promenad med en kompis och knodd. De bor 5 minuter bort och knodd var ju preciiis nybytt, nymatad och ombytt när jag åkte så jag behövde inte ta med skötväskan när vi bara skulle ut och gå en snabbis.
Jo tjena... ungen körde så klart världens bajskaos på promenaden så det var bara att byta på honom hemma hos kompisen, som har en 7 månaders så tillbehören fanns ju iaf. Tack och lov köpte jag mer blöjor under tiden vi gick och passerade ICA.. Givetvis hamnade det bebisbajs på pyjamasen också så det var bara att ta av den = naken, nöjd bebis i blöja.
Avslutade besöket med en kanonbra amning där knodd verkligen åt både mycket och länge vid båda brösten. Tog upp ungen för att rapa honom vid bröstet och han körde en MASTODONTKRÄKNING rakt ner mellan mina bröst. Allt samlades upp som en perfekt liten damm också, underbart. Hela måltiden har kommit upp så var bara att ge om maten..
Slutade med en bebis som fick åka hem i blöja och med en handduk över sig och en mamma som gick runt med en snuttefilt instoppad mellan tuttarna. Graciöst.