Det är typiskt, man kan aldrig våra riktigt nöjd Jag var tvungen att ta ett till graviditetstest idag, bara för att våra säker på att någonting händer i magen. @Terqa jag har liknande symtom som dig. Jag har märkt av ökad mängd flytningar och ibland känner jag hur det "rinner till" och måste precis som du gå och kolla. Jag kan tänka mig att det väcks en hel massa tankar och känslor för dig, både med tanke på ditt MA och din systers förlossning. Har du något stöd i det?
Vad bra att få veta vad barnmorskan så till dig @Kecipeyniri , då är jag lite förberedd på vad de kan tänkas ta upp när jag ringer imorgon. Jag tänkte ringa idag men jag vill gärna att sambon följer med så jag ska ringa imorgon när jag har Hans jobbschema. Min sambo har länge varit tveksam till barn medan jag längtat efter barn länge. I somras kom han fram till att han är redo och nu är han väldigt glad över graviditeten. Men jag tror att både han och jag har lite svårt att verkligen förstå att vi ska ha barn. Vi både förstår och inte förstår, på nåt snurrigt sätt.
Jag har massor av stöd av framförallt sambo och min familj
Ett av de starkaste symptomen jag nog känner just nu är dock mina hormoner som gör att jag är så otroligt känslosam! Går omkring och grinar för allt och inget här hemma. Ska flytta till ett efterlängtat hus på fredag och det är källan till många tårar nu plus diverse TV-reklamer, den värsta just nu är en reklam för Santander bank tror jag, en pappa som ska springa maraton i typ Hongkong och banken ordnar så hans döttrar kan komma dit och hejja på honom, helt hopplöst varje gång