Stort grattis!!Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis!!Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Grattis!Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Grattis!Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Hej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
JättegrattisHej på er från BB! Vår lille pojke kom sent tisdagskväll efter en ganska utdragen men ändå helt ok förlossning. Han är helt fantastiskt underbar Återkommer när vi landat lite ytterligare
Då väntar vi bara ytterligare 5 juni-bäbisar.
4 dagar kvar till BF för min del och inga som helst känningar.
Hur det för er @Tink , @Bubble , @Anonymusen och @Minusgraader?
Juni
24/6 - Tink, andra barnet 27 år
27/6 - Bubble första barnet 29 år, Luleå
28/6 - Anonymusen, första barnet, 35 år
28/6 - MikaTela, första barnet, pojke, 28 år, Skånes Fagerhult
29/6 Minusgraader, första barnet, 26år
Juli
5/7 - Maria123, första barnet, 30 år, Luleå
7/7 - Flutterdash, första barnet, 27år
12/7 - Reykur, första barnet, 28 år, Gävle
14/7 - vattenmelon, andra barnet, 28 år, utanför Göteborg.
18/7 - iloveyou, första barnet, 26 år
27/7 - Alindra2000, andra barnet, 32 år, Stockholm
29/7 - Carand, andra barnet pojke, 30 år Linköping
30/7 - ninsan, första barnet, 32 år,Vallentuna
31/7 - Julisen, första barnet, 26 år, Lycksele
Augusti
1/8 lytesout95, första barnet, 39, Västernorrland
5/8 SaraMara, första barnet, 34, Göteborg
8/8 Lilleknodd, förstabarnet, 27 år Södermanland
9/8 Ferrari, tredje barnet, pojke, 25 år Göteborg
17/8 - bexx, första barnet, 22 år Göteborg
Födda bebisar:
Inverterad: Miranda född 15/6 BF 24/6
Emelie381: Molly född 17/6 BF 10/6
Nygravidtjej: pojke född 20/6 BF 5/7
Kecipeyniri: pojke född 21/6 BF 19/6
2 dagar till bf nu och jag har då inga som helst känningar att något skulle vara på g. Har ställt in mig på att gå överDå väntar vi bara ytterligare 5 juni-bäbisar.
4 dagar kvar till BF för min del och inga som helst känningar.
Hur det för er @Tink , @Bubble , @Anonymusen och @Minusgraader?
Juni
24/6 - Tink, andra barnet 27 år
27/6 - Bubble första barnet 29 år, Luleå
28/6 - Anonymusen, första barnet, 35 år
28/6 - MikaTela, första barnet, pojke, 28 år, Skånes Fagerhult
29/6 Minusgraader, första barnet, 26år
Juli
5/7 - Maria123, första barnet, 30 år, Luleå
7/7 - Flutterdash, första barnet, 27år
12/7 - Reykur, första barnet, 28 år, Gävle
14/7 - vattenmelon, andra barnet, 28 år, utanför Göteborg.
18/7 - iloveyou, första barnet, 26 år
27/7 - Alindra2000, andra barnet, 32 år, Stockholm
29/7 - Carand, andra barnet pojke, 30 år Linköping
30/7 - ninsan, första barnet, 32 år,Vallentuna
31/7 - Julisen, första barnet, 26 år, Lycksele
Augusti
1/8 lytesout95, första barnet, 39, Västernorrland
5/8 SaraMara, första barnet, 34, Göteborg
8/8 Lilleknodd, förstabarnet, 27 år Södermanland
9/8 Ferrari, tredje barnet, pojke, 25 år Göteborg
17/8 - bexx, första barnet, 22 år Göteborg
Födda bebisar:
Inverterad: Miranda född 15/6 BF 24/6
Emelie381: Molly född 17/6 BF 10/6
Nygravidtjej: pojke född 20/6 BF 5/7
Kecipeyniri: pojke född 21/6 BF 19/6
Jag gick visst före i kön Blev idag mamma till en liten tjej som kom fem veckor för tidigt. Allt gick jättebra och supersnabbt och hon ska en vända till neo för att bli godkänd jag som skulle jobba i två veckor till, haha!
Jag gick visst före i kön Blev idag mamma till en liten tjej som kom fem veckor för tidigt. Allt gick jättebra och supersnabbt och hon ska en vända till neo för att bli godkänd jag som skulle jobba i två veckor till, haha!
GrattisJag gick visst före i kön Blev idag mamma till en liten tjej som kom fem veckor för tidigt. Allt gick jättebra och supersnabbt och hon ska en vända till neo för att bli godkänd jag som skulle jobba i två veckor till, haha!
Men, så härligt ändå! Och stort grattis!Jag gick visst före i kön Blev idag mamma till en liten tjej som kom fem veckor för tidigt. Allt gick jättebra och supersnabbt och hon ska en vända till neo för att bli godkänd jag som skulle jobba i två veckor till, haha!
Grattis!Jag gick visst före i kön Blev idag mamma till en liten tjej som kom fem veckor för tidigt. Allt gick jättebra och supersnabbt och hon ska en vända till neo för att bli godkänd jag som skulle jobba i två veckor till, haha!