Sommarföräldrar 2016 del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Falsklarm, bara vattniga flytningar. Dock svårt att förstå hur det kan göra trosorna så blöta som om jag kissat på mig. Åh jag är så besviken ju :down: vill inte vänta mer!

Berätta gärna hur de kollar om det är fostervatten eller inte, eftersom jag kanske gör det också. :)
Hade jag haft binda eller handduk som var blött med mig så hade de kollat där om det var vatten. Nu fick jag istället göra en gynundersökning och hosta till för att se om det är flytning eller vatten.

Hade jag haft binda eller handduk som var blött med mig så hade de kollat där om det var vatten. Nu fick jag istället göra en gynundersökning och hosta till för att se om det är flytning eller vatten.
Ah okej. Jag ringde till förlossningen, men de ville avvakta. Kan liksom inte svära på att det luktar typ sperma, BM på FL sa att det typ skulle lukta som blöta badkläder åt klorhållet, och det är svårt att säga om det gör det. Men jag ringde sedan min vanliga BM och jag ska åka in imorgon med nattens binda så får hon kolla läget. Har innan tyckt det var äckligt att snacka om, särskilt inför min kille, allt detta med flytningar, men jag blir verkligen luttrad och inget är äckligt längre nu när jag är gravid, haha!

Ah okej. Jag ringde till förlossningen, men de ville avvakta. Kan liksom inte svära på att det luktar typ sperma, BM på FL sa att det typ skulle lukta som blöta badkläder åt klorhållet, och det är svårt att säga om det gör det. Men jag ringde sedan min vanliga BM och jag ska åka in imorgon med nattens binda så får hon kolla läget. Har innan tyckt det var äckligt att snacka om, särskilt inför min kille, allt detta med flytningar, men jag blir verkligen luttrad och inget är äckligt längre nu när jag är gravid, haha!
Det som kom imorse luktade sperma, därför var jag i stort sett säker på att det var vatten, men tji fick jag ;)
Hade dom sagt att dom ville ha med något blött kunde jag ju gjort det, men hade ingen koll på det innan.
Att prata allt möjligt "äckligt" är inget problem här heller längre, ett under att vi fortfarande har sex :D
Lycka till imorgon!

Det som kom imorse luktade sperma, därför var jag i stort sett säker på att det var vatten, men tji fick jag ;)
Hade dom sagt att dom ville ha med något blött kunde jag ju gjort det, men hade ingen koll på det innan.
Att prata allt möjligt "äckligt" är inget problem här heller längre, ett under att vi fortfarande har sex :D
Lycka till imorgon!

Cred till er som fortfarande har sex :up:

För mig är sex nu lika tänkbart som att gå ut och springa en runda ungefär :angel:

För mig är sex nu lika tänkbart som att gå ut och springa en runda ungefär :angel:

Oj sex har inte vi haft sen innan jul! :o
Lusten har inte direkt fallit på nån av oss.
Jag jobbade en hel del så all energi gick till det och sen valparna som föddes i januari.
Sen när energin väl kom ikapp så började magen växa och kännas och då var jag absolut inte sugen på sex och troligen inte sambon heller för han har inte efterfrågat det alls.

Vadå ska man sluta ha sex som gravid när man är som mest sugen ;). Hormoner i överflöd som behöver tillfredsställas ju. Haha.

Tul 11.30 - tror allt är som det ska, känns som så. Även om grabben gärna får glida lite längre ner då mina revben inte riktigt uppskattar hur högt han ligger ;)

Sex ligger heller inte så högt på listan här, även om det varit skönt när vi väl har haft det. Men nej, jag har inte varit speciellt sugen tyvärr och då går det ju inte :p för mig har det räckt att vi skedat och myst än legat. Jag som alldrig säger nej till ett ligg annars:p

Vadå ska man sluta ha sex som gravid när man är som mest sugen ;). Hormoner i överflöd som behöver tillfredsställas ju. Haha.

Tul 11.30 - tror allt är som det ska, känns som så. Även om grabben gärna får glida lite längre ner då mina revben inte riktigt uppskattar hur högt han ligger ;)

Haha härligt :up::D Jag har ganska hög sexdrift i normala fall, men just nu känner vi inte alls för det, varken jag eller mannen. Vi myser dock massor och är väldigt nära, kramiga och intima på andra sätt - och det känns precis lagom för tillfället :)

Jag läcker inte fostervatten iaf, så skönt att få det konstaterat. Förlossningen ville inte ha in mig igår så jag ringde till min BM i går em. Så hon bad mig komma in i morse med nattens binda, och hon tillsammans med sina kollegor kom fram till att det är bara mycket flytningar, hehe. Så det känns skönt! Bebis har rört sig mer de senaste dagarna jämfört med de senaste veckorna, så det är himlans skönt! MEN, jag börjar bli trött på att vara gravid! Då har jag ändå 6,5 veckor kvar till BF, och kanske ännu längre om bebis inte vill komma ut! Aja, lika bra att bara härda ut och hoppas på att bebis kommer två veckor före BF :p

Jag läcker inte fostervatten iaf, så skönt att få det konstaterat. Förlossningen ville inte ha in mig igår så jag ringde till min BM i går em. Så hon bad mig komma in i morse med nattens binda, och hon tillsammans med sina kollegor kom fram till att det är bara mycket flytningar, hehe. Så det känns skönt! Bebis har rört sig mer de senaste dagarna jämfört med de senaste veckorna, så det är himlans skönt! MEN, jag börjar bli trött på att vara gravid! Då har jag ändå 6,5 veckor kvar till BF, och kanske ännu längre om bebis inte vill komma ut! Aja, lika bra att bara härda ut och hoppas på att bebis kommer två veckor före BF :p
Jag hoppas på samma sak :rofl:
Men Med min tur så lär det gå två veckor över tiden med en igångsättning som resultat :(

Mitten-slutet på juli känns som en lockande tid att få ut bebis :angel:

Så skönt att det inte var fostervatten :)

Trosorna helt blöta idag också, känns konstigt att få så mycket flytningar helt plötsligt, men är väl bara att stå ut.
Fem dagar över tiden idag och jag är bara ledsen och uppgiven. Trodde inte det skulle vara så jobbigt psykiskt att gå över tiden. Känner att jag struntar i om det kommer en bebis, vill bara slippa vara gravid!

Ang sex så har hormonerna gjort mig mer sugen :D att kramas och sånt kan nästan kvitta, tycker för mycket närhet varit jobbig under graviditeten :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka