Spännande! Hoppas bebisen bestämmer sig för att komma ut snart dåVattniga flytningar kan nog vart vattnet som gått ändå helt blött i trosorna nu på morgonen och luktar lite sperma. Så kontroll i em
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Hoppas bebisen bestämmer sig för att komma ut snart dåVattniga flytningar kan nog vart vattnet som gått ändå helt blött i trosorna nu på morgonen och luktar lite sperma. Så kontroll i em
Vattniga flytningar kan nog vart vattnet som gått ändå helt blött i trosorna nu på morgonen och luktar lite sperma. Så kontroll i em
Nejnej, spola framOj är det redan dags för sommarbäbisarna att titta ut!
Nu får vi väl ändå backa bandet lite!
Hade jag haft binda eller handduk som var blött med mig så hade de kollat där om det var vatten. Nu fick jag istället göra en gynundersökning och hosta till för att se om det är flytning eller vatten.Berätta gärna hur de kollar om det är fostervatten eller inte, eftersom jag kanske gör det också.
Ah okej. Jag ringde till förlossningen, men de ville avvakta. Kan liksom inte svära på att det luktar typ sperma, BM på FL sa att det typ skulle lukta som blöta badkläder åt klorhållet, och det är svårt att säga om det gör det. Men jag ringde sedan min vanliga BM och jag ska åka in imorgon med nattens binda så får hon kolla läget. Har innan tyckt det var äckligt att snacka om, särskilt inför min kille, allt detta med flytningar, men jag blir verkligen luttrad och inget är äckligt längre nu när jag är gravid, haha!Hade jag haft binda eller handduk som var blött med mig så hade de kollat där om det var vatten. Nu fick jag istället göra en gynundersökning och hosta till för att se om det är flytning eller vatten.
Trist att det bara var vanliga flytningar....!!Falsklarm, bara vattniga flytningar. Dock svårt att förstå hur det kan göra trosorna så blöta som om jag kissat på mig. Åh jag är så besviken ju vill inte vänta mer!
Det som kom imorse luktade sperma, därför var jag i stort sett säker på att det var vatten, men tji fick jagAh okej. Jag ringde till förlossningen, men de ville avvakta. Kan liksom inte svära på att det luktar typ sperma, BM på FL sa att det typ skulle lukta som blöta badkläder åt klorhållet, och det är svårt att säga om det gör det. Men jag ringde sedan min vanliga BM och jag ska åka in imorgon med nattens binda så får hon kolla läget. Har innan tyckt det var äckligt att snacka om, särskilt inför min kille, allt detta med flytningar, men jag blir verkligen luttrad och inget är äckligt längre nu när jag är gravid, haha!
Falsklarm, bara vattniga flytningar. Dock svårt att förstå hur det kan göra trosorna så blöta som om jag kissat på mig. Åh jag är så besviken ju vill inte vänta mer!
Det som kom imorse luktade sperma, därför var jag i stort sett säker på att det var vatten, men tji fick jag
Hade dom sagt att dom ville ha med något blött kunde jag ju gjort det, men hade ingen koll på det innan.
Att prata allt möjligt "äckligt" är inget problem här heller längre, ett under att vi fortfarande har sex
Lycka till imorgon!
Cred till er som fortfarande har sex
För mig är sex nu lika tänkbart som att gå ut och springa en runda ungefär
Cred till er som fortfarande har sex
För mig är sex nu lika tänkbart som att gå ut och springa en runda ungefär
Vadå ska man sluta ha sex som gravid när man är som mest sugen . Hormoner i överflöd som behöver tillfredsställas ju. Haha.
Tul 11.30 - tror allt är som det ska, känns som så. Även om grabben gärna får glida lite längre ner då mina revben inte riktigt uppskattar hur högt han ligger
Jag hoppas på samma sakJag läcker inte fostervatten iaf, så skönt att få det konstaterat. Förlossningen ville inte ha in mig igår så jag ringde till min BM i går em. Så hon bad mig komma in i morse med nattens binda, och hon tillsammans med sina kollegor kom fram till att det är bara mycket flytningar, hehe. Så det känns skönt! Bebis har rört sig mer de senaste dagarna jämfört med de senaste veckorna, så det är himlans skönt! MEN, jag börjar bli trött på att vara gravid! Då har jag ändå 6,5 veckor kvar till BF, och kanske ännu längre om bebis inte vill komma ut! Aja, lika bra att bara härda ut och hoppas på att bebis kommer två veckor före BF
Så skönt att det inte var fostervattenJag läcker inte fostervatten iaf, så skönt att få det konstaterat. Förlossningen ville inte ha in mig igår så jag ringde till min BM i går em. Så hon bad mig komma in i morse med nattens binda, och hon tillsammans med sina kollegor kom fram till att det är bara mycket flytningar, hehe. Så det känns skönt! Bebis har rört sig mer de senaste dagarna jämfört med de senaste veckorna, så det är himlans skönt! MEN, jag börjar bli trött på att vara gravid! Då har jag ändå 6,5 veckor kvar till BF, och kanske ännu längre om bebis inte vill komma ut! Aja, lika bra att bara härda ut och hoppas på att bebis kommer två veckor före BF