Jag hade idag 32 i vecka 32+2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@inverterad Ang ansöka om de 10 dagarna innan faderskapet är fastställt.
Ansök om dom utan att logga in på FK så fungerar det!
Vi hade problem med det så jag ringde upp FK och frågade.
Men så länge han inte är fastställd fader så kan han inte ansöka om några dagar alls inne på FK.
Att fastställa faderskap kan man ibland göra innan födsel. Det är kommunen som har hand om det så kontakta dom.
@MikaTela vi är ju gifta så jag trodde inte vi behövde bråka om sånt där?
Hur ansöker man utan att logga in? Vi försökte just forska i det där idag eftersom vi inte är gifta. Vi ska fixa papper innan bf, så att det är klart ifall ngt händer med mig... Om vi nu inte tar oss i kragen och bara gifter oss, men orka...@inverterad Ang ansöka om de 10 dagarna innan faderskapet är fastställt.
Ansök om dom utan att logga in på FK så fungerar det!
Vi hade problem med det så jag ringde upp FK och frågade.
Men så länge han inte är fastställd fader så kan han inte ansöka om några dagar alls inne på FK.
Att fastställa faderskap kan man ibland göra innan födsel. Det är kommunen som har hand om det så kontakta dom.
Det behöver man inte
Så himla konstigt att det inte funkar då. Och irriterande.
På UL så fick jag se en normal stor pojk på ca 3 kg som var tajt ihop viken. Han trivs bara väldigt bra med att puta med rumpan.
Så nu får allt vara lugnt fram till midsommar iaf!
Hur ansöker man utan att logga in? Vi försökte just forska i det där idag eftersom vi inte är gifta. Vi ska fixa papper innan bf, så att det är klart ifall ngt händer med mig... Om vi nu inte tar oss i kragen och bara gifter oss, men orka...
Har ni mycket sammandragningar och förvärkar förresten? Jag känner inte av någonting sådant och är väldigt pigg också. Hoppas verkligen att det håller i sig så fram till mitt snitt-datum. Det är för övrigt bara 33 dagar kvar
Skönt att allt såg bra ut med lillpågen! Och vad häftigt det måste vara att se dem på UL när de är så pass stora Jag hade gärna tjuvkikat lite på min bebis, kan verkligen inte förstå hur han får plats där inne alltså!
Kurvan har ingenting med strl på bebis att göra. Haft under medelkurvan, nästan längst ned med två barn och både har varit större än medel. 3500 resp 4100 g.Jag har "liten" mage enligt alla men jag själv tycker att jag har en gigantisk mage som är i vägen hela tiden haha. Har legat exakt på mittenstrecket vid varje mätning hittills. Sist sa min BM att om det fortsätter så så trodde hon att bebisen kommer att väga runt 3500 gram vid förlossningen som sker en vecka innan BF med snitt.
Har ni mycket sammandragningar och förvärkar förresten? Jag känner inte av någonting sådant och är väldigt pigg också. Hoppas verkligen att det håller i sig så fram till mitt snitt-datum. Det är för övrigt bara 33 dagar kvar
Nu i v 38 var ul totalt meningslöst för mig att titta på. Barnet är för stort för att man ska se något.
I v 32 däremot var det häftigt!
Jag har "liten" mage enligt alla men jag själv tycker att jag har en gigantisk mage som är i vägen hela tiden haha. Har legat exakt på mittenstrecket vid varje mätning hittills. Sist sa min BM att om det fortsätter så så trodde hon att bebisen kommer att väga runt 3500 gram vid förlossningen som sker en vecka innan BF med snitt.