Du får äta mer efter graviditetenDu och jag alltså! Roligt att min bild gjorde dig gladare Jag gillar min mage trots redan ivägen ibland, och killen säger att jag är finare än någonsin. Hur jag nu ska tolka det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får äta mer efter graviditetenDu och jag alltså! Roligt att min bild gjorde dig gladare Jag gillar min mage trots redan ivägen ibland, och killen säger att jag är finare än någonsin. Hur jag nu ska tolka det?
Hade också nässelutslag ett tag på insidan av låren och vid knäna. Det gav sig efter ihärdigt smörjande med hyrdokortison kräm.. Sen har jag fått exem i armvecken..
Har letat och letat efter en snuttefilt till bebis, även en större filt att ha i vagn/säng utan att hitta nåt jag fastnat för. Så himla mycket fint men inte som jag direkt får den där "vill ha" känslan för (hur svårt ska det vara liksom , det är inte direkt ett hus jag letar efter)
Så nu bestämde jag mig för att sy egna! Har gjort det förr till kompisar bebisar så varför inte till min egen
Hittade ett perfekt blått tyg med mint gröna elefanter på Jag älskar grönt (speciellt mint grönt) och jag bara älskar elefanter! Hur perfekt är det inte.
Så nu håller jag på och tvättar tyget och sen ska här sys!
Det blir en filt med ena sidan i Jersey tyg och den andra är i velour.
Väldigt mjukt och skönt!
Tack för tipset! Ska spana på tyg, och fundera på om jag lyckas få ihop det bra utan overlockmaskin..
Tur att det inte var något allvarligt! Nu vet ni hur ni parkerar och går in och allt sånt. Det har jag inte spanat in än men vi åker nog taxi ändå.Inatt åkte vi in akut till förlossningen. Jag vaknade kl tre med diffust jätteont i magen som höll i sig i några sekunder och gjorde ont i jämna mellanrum. Ringde 1177, fick nummer till förlossningen och de sa jag kunde komma in eftersom jag inte visste om det va jättemycket för tidiga förvärkar.. Men väl inne på ultraljud så mådde bebis bra och tappen var stängd och förlossningsläkaren tyckte det lät som ont från tarmarna. Så fick lite lösande och åka hem igen. Men de va hur snälla som helst och förstod helt att jag blivit rädd när jag vaknade mitt i natten och hade smärtor i intervall! Inte varit förstoppad hittills men tydligen dags att börja med något regelbundet för att motverka för det kunde samla på sig trots att man ändå går på toa ibland!
Nu trött idag, men allt lugnt. Sjukskriven idag för har ont fortfarande ibland.
Att den ska skrämmas så