Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl jättebra att ni mår bra? det kan behövas lite motvikt till alla som tycker att det är drygt. Jag ser graviditeten som en transportsträcka men visst längtar jag lite efter att kunna sitta med handen på magen och bli buffad på@Kaki kan bara hålla med Låg precis och funderade på om jag skulle skriva att det känns så bra och är så kul just nu, eller om det skulle uppfattas som drygt av dem som mår mindre bra. Fast det fina i dessa trådar är ju just att allt är tillåtet, både gnäll och motsatsen.
Det som stör mest just nu är att min kropp tycker att det är morgon mellan 3-5 på morgnarna Men om nån timme kommer jag nog kunna somna om. Och pyret i magen håller mig sällskap
Trevlig helg allihopa!
@Kaki kan bara hålla med Låg precis och funderade på om jag skulle skriva att det känns så bra och är så kul just nu, eller om det skulle uppfattas som drygt av dem som mår mindre bra. Fast det fina i dessa trådar är ju just att allt är tillåtet, både gnäll och motsatsen.
Det som stör mest just nu är att min kropp tycker att det är morgon mellan 3-5 på morgnarna Men om nån timme kommer jag nog kunna somna om. Och pyret i magen håller mig sällskap
Trevlig helg allihopa!
Har aldrig hört om någon som mätt underhudsfett hos BMNär jag var på RUL mätte barnmorskan mitt underhudsfett Inte så kul när man har för mycket redan sedan innan. Men hon var snäll när jag beklagade mig och sa att det kan du ta tag i senare
Ingen annan av mina gravida vänner har varit med om det. Frågan är om de gör det på alla men utan att säga något eller om jag fick specialbehandling Har tackat ja till flera studier så tänker om det hade med dem att göra.