Global uppvärmning minns du inte förra sommaren när det var 30 grader i norrland -.-
Men inte i resten av Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Global uppvärmning minns du inte förra sommaren när det var 30 grader i norrland -.-
Där jag bor, utanför sthlm, var det rätt duktigt varmt med. Runt 30 tror jag.Men inte i resten av Sverige
25-30 grader?
Bor du verkligen i Sverige?
Haha, jodå på västkusten. Vårt hus ligger mitt i backen på en höjd med lä mot väst och gassar solen blir det fort varmt.
Förra sommaren hade vi 30 grader i en vecka och kring 25 i flera veckor. En riktig kanonsommar.
Så den här sommaren får det gärna bli skitväder för min del
Förlåt att jag lägger mig i, men vem har sagt att du ska ta det lugnt? Tycker att oavsett vad jag gjort med knäeländet, eller hur ont jag har haft, har jag blivit tillsagd att träna.... Ju mindre muskler kring knäet man har desto mer problem. Lider med dig! Så hopplöst att ha ont i knä!
Det är svårt med korsbandsskadorna när de börjar krångla. Märker av min nu igen när knäet inte är så tränat längre. Hoppas du kan få ordning på ditt!Lugnt, förstår vad du menar Hon säger inte att jag inte ska träna, men jag bör inte göra det jag vill, dvs promenera, rida, släpa höpåsar eller jobba med knäböj och balans, dvs det som gör att knäet svullnar. Jag ska ist släpcykla, träna bålstabilitet och gärna cykla. Och mycket vila i akuta skeden,som just nu då knäet är varmt och svullet. Där emellan är det så mycket träning som möjligt för att undvika dessa akuta försämringarna. Gång på gång nu har det hänt att jag börjar bli starkare och då halkar och drar till knäet och är tillbaka på noll igen
Ja det är verkligen en störtflod Hur fasen får man stopp på det?
Tack @deathslyna
Nu har jag varit på RUL och jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur otroligt stort och magiskt det skulle kännas Allt såg bara bra ut och vi fick kanonfina bilder. Stackars sambon som missar detta, men vi kommer boka privat så fort han är åter på svensk mark.
Ni som har ultraljudet framför er, det är värt all väntan
Moderkakan ligger i framkant så det var inte konstigt att jag inte känt rörelser eller hittat hjärtljuden med stetoskopet. Flyttades 3 dagar, ska uppdatera listan.