Nä, det går undan. Här är jag visst i v.12.Såg just att det startats en hösttråd!! Vi är inte sist längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det går undan. Här är jag visst i v.12.Såg just att det startats en hösttråd!! Vi är inte sist längre
Jag står också gärna men det blir ännu värre då, haha. Står jag länge märker jag det ju även dagen efter så det är ju rätt enkelt val Sitta och lida en stund och inte ha ont dagen efter ligger ju närmastSkönt att höra att det är fler som lider av div biverkningar därute.
Jag har funderat på att införskaffa en pilatesboll att ha och sitta på på jobbet för att variera. Tror det vore bra för ryggen. Vi har höj och sänkbara bord så jag kan stå om jag vill, men är lite för lat för det
Här har det blivit någon bild sådär i förbifarten när jag chockats över hur stor jag är redan. Säkert inte särskilt för en annan. Grejen är att jag ser liksom.. Småfet ut. Ännu inte gravidtjock. Mamma missade magen men hon tittade när jag satte på mig ett tight linne. Tror inte att hon vågade kommentera, än
Haha, hoppas inte att det blir så den här gången jag fick ju gravidmagen tidigt även om det tog tid innan jag blev stor. Blev dock inte jättejättestor heller. Samma dag jag gick hem (3-4 månader innan bf) fick jag frågan om jag var gravid lite kul var det faktiskt.Jag såg också bara småtjock ut fram till v 25 eller något sådant. Sista månaden har det dock hänt något och nu ser jag väldigt gravid ut.