Heja Kanintant! Hoppas du får må bra så du kan fortsätta träna såsom du vill
Köra traktor kan jag knappt än.. Men jag har strängat lite och det va roligt! Slå va också kul men svårt att slå "fint" över hela fältet.
En halvtid är ju inte så lite vad är ditt företag för företag? Om du inte vill berätta så ignorera frågan. Jag älskar också lösdriften, de ser glada ut! Vårat är ett öppet system så de kan vandra runt och äta, sova och mjölka i vilken ordning de vill. Inga grindar någonstans
Jag är inte så bra på att köra traktor på fälten än, svärfar har inte riktigt släppt in mig i jordbruket (det är ju inte kvinnogöra*suck*), men plasta och stränglägga och enklare grejer ska inte vara några problem. Och köra hem balar tar sin tid men är ju ingen rocket science. Plöja känns svårast det tänker jag inte ens försöka . De krångliga grejerna är bäst sambon gör så det blir någon ordning.
Härligt med öppna system. Våra amkor med kalvar kan gå ute året om men ungtjurar och ungkvigor är i egna sektioner men hinner oftast inte vara inne i ladugården så länge innan de åker vidare.
Jag är illustratör (sedan länge) och trädgårdsdesigner (nyss utexaminerad) men har inte riktigt hunnit ta tag i det än eftersom jag jobbat på mitt vanliga jobb också men har en stamkund vad gäller tecknandet så jag har haft lite uppdrag där i vinter. Tänkte ta tag i det där med hemsida igen (tecknandet har legat nere medan jag pluggat) nu innan jobbet börjar i februari så jag iaf syns lite grann . Sen vågar jag inte dra igång för mycket heller eftersom jag antagligen inte kommer ha massor med tid i höst när bebis kommit.