Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fått en liten kusin. En glad men trött nybliven mamma ringde och berättade att hon hade en sovande bebis på sig och jag är så avundsjuk! Jag vill också bebisgosa
Jag berättade för min planerare idag att jag väntar nummer två. Vi har haft personalproblem hos vår ena kund så säk-enheten är glada att jag är tillbaka igen. Nu har planeraren god tid på sig att hitta en ersättare för mig som faktiskt kan förmå sig att göra vad den ska. Hoppas att det händer också
Jag har förresten fått mage! Redan! V.10 i morgon. Jag har varit svullen länge men nu har det blivit mer mage nertill så att säga så nu syns det ju faktiskt lite att det inte bara är för många muffins utan lite bebis med. Mamma kommer hit 22-23 är det tänkt så vi får se om hon fattar att det är bebismage. Jag har nämligen inte sagt nåt och kommer inte att göra heller. Hon får lista ut det själv
@Mauen skönt att få höra hjärtat på båda. Hur ofta måste du gå på såna besök? Jag är nöjd med max en gång i månaden nu känns som slöseri med tid men samtidigt förstår man ju att det behövs.
@Mauen Vad skönt för dig, få slappna av lite!
Här känner jag fladder dagligen nu Är nästa helt säker på att det är den lilla och inte tarmarna
Håller på att fixar här hemma, åker till Filippinerna nästa vecka och det är lite fix innan, måste ordna med alla fakturor och räkningar innan.. Men det ska bli skönt att få komma bort ett tag och bara njuta, har köpt skorpor att packa ner i ryggsäcken som jag kan knapra på morgonen eller vid långa transport sträckor, så jag kanske slipper kräkas så mycket!
Jag bor i alla fall på samma sida av stan. Hon är i skrivande stund bara några kvarter bort då sjukhuset ligger ganska nära mitt jobb dock har hon sagt från början att hon inte önskar besök förrän hon är hemma och har fått vila vilket jag förstår. Jag var likadan och har sagt att hon får säga till när hon önskar besök så kommer vi om vi är friska.Grattis! Har du så nära så du kan fara dit och snusa lite på bäbisen?
Jag hade också mage så tidigt, och nu i v14 tycker jag Den är jättestor! Skoj om din mamma knäcker hemlisen, har hon fler barnbarn sen innan? (förutom ditt första då )
@Kanintant Vi har som skönt är 2 robotar, så det rullar mest på av sig själv. (säger jag som inte jobbar alls med gården, jag har heltid i stan) Men när jag träffade sambon så var det uppbundet, och vilken skillnad det är på flexibilitet nu! Ska vi göra något så kan han va inne tidigt Fast det är ju såklart en livstil med mjölkkor men det tycker jag det är med alla slags gårdar. Fast mest fördelar! Men tror ni ni kommer kunna gå ner på deltid/halvtid på era andra jobb när ni tar över?
Har precis varit på gravidmassage och är påväg hem! Gud vad skönt det var! Himmelskt! Har haft så ont i nacke och axlar så behövde verkligen det.. Kan jag verkligen rekommendera!