Äggvita. Mättar och nästan inga kalorier.
Har funderat på ägg också (fast fördrar hela ägget, är inte extremt vikt-nojig). Men nu är suget borta så idag har jag också kunnat äta normalt, tack och lov för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äggvita. Mättar och nästan inga kalorier.
Hittade inga stickade klänningar i min smak idag. Men blev en snygg kavajtröja (som dock bara kommer framhäva magen så den är till nu och efter graviditeten) och hm s jeans super skinny och super low waist i en tum vidare än normalt. Då slutar dom under magen så klämmer inte och sitter ändå snyggt. Så det blir mitt tips till bra pris
Det är skönt att jobba uniformerat. Då betalar företaget för att man ser hygglig ut på jobbet är dock lite rädd att bli stor den här gången. Förra gången var jag ju inte större än att jag använde vanliga kläder nästan helt igenom. Tror det blev mjukisar sista månaden men jeansen satt hyggligt tills dess. Dock blev jag väldigt sugen på en stickad klänning jag såg i en katalog från ett företag som börjar på b och slutar på prix kanske blir en sån framöver.Hittade inga stickade klänningar i min smak idag. Men blev en snygg kavajtröja (som dock bara kommer framhäva magen så den är till nu och efter graviditeten) och hm s jeans super skinny och super low waist i en tum vidare än normalt. Då slutar dom under magen så klämmer inte och sitter ändå snyggt. Så det blir mitt tips till bra pris
Ett par matskedar glögg är inget som jag bekymrar mig om. Kan smaka någon liten klunk öl också om det är så då jag har svårt att se hur det skulle skada. Inga mängder och ytterst sällan i så fall såklart men handlar det om större volymer än så tycker jag att det känns lite väl för min smak.Just alkohol är ju ett gissel nu innan man vill berätta för folk. En kompis frågade om jag ville ha kaffe eller glögg. Gillar inte kaffe för tillfället.. Smygstirrade på hennes glögg, såg de var lättglögg och låtsades vilja ha kaffe... Hemma har jag helt alkoholfri
Vad mysigt!
Såna drömmar hade jag med dottern. Jättejobbigt verkligen. Det går över när man känner bebis röra sigV.13 idag.. Tiden går så fort och på måndag så vi få kika på den lilla.. Om det nu finns nåt där inne
Drömde såna mardrömmar i natt om att det inte fanns nåt där och att barnmorskan klappade mig på axeln och sa " men det förstår du väl lilla gumman att du inbillat dig alltihop", usch ingen rolig dröm
V.13 idag.. Tiden går så fort och på måndag så vi få kika på den lilla.. Om det nu finns nåt där inne
Drömde såna mardrömmar i natt om att det inte fanns nåt där och att barnmorskan klappade mig på axeln och sa " men det förstår du väl lilla gumman att du inbillat dig alltihop", usch ingen rolig dröm
@Kanintant Usch, förstår att det måste ha varit oerhört tungt!
Jag tror iof inte heller att det skulle vara helt tomt här.. Har aldrig haft någon blödning och har fortfarande symtom som illamående på morgonen och kräks och illamående och trött på kvällen.. Men ändå så gnager tankarna om att det skulle kunna vara ett MA och att kroppen bara inte har fattat det..
Men ska inte måla fan på väggen!
Jag har inte varit ett dugg orolig innan utan det kom nu när en bekant tyvärr gick avbryta sin graviditet väldigt sent pga av att de såg en missbildning på RUL...