Sommarföräldrar 2015 del 2

Även om jag inte ser fram emot smärtan så är jag lite avis på dig som är på g!
Snart får du din bebis!
Det börjar göra lite ont faktiskt :p snubblade över en länk till ett sätt att hantera smärta för några veckor sedan. Det kallades dykmetoden tror jag. Man "dyker ner" i smärtan och känner efter hur den känns osv och ser till att bibehålla lugn andning och än så länge har det faktiskt varit otroligt effektivt. Låter lite hippie men ärligt talat hade jag tyckt att det var väldigt besvärligt om jag inte koncentrerat mig så. Nu finns det nästan viss njutning i det och det är helt sjukt att jag reagerar så. Jag är skitlöjlig annars :p
 
Hahhaha JO!! Perfekt när han börjar jobba, gärna internationellt :D:laugh:

Amha, är inte heller så mindfulness annars men yogan och profylaxen har verkligen gett mig verktyg för smärtan. Att slappna av och andas.
Sen får vi se hur det går irl :p

Desatte igång dig rätt sent idag? Trodde man gjorde det morgontid så det kankse avklarades dagtid.
 
Heja @Amha Snart är bebis här!! :banana:

Apropå dykmetodem läste jag mycket om det innan T kom och tänkte försöka använda mig av det, nu blev det ju inte så men nästa barn kanske :D
 
Hahhaha JO!! Perfekt när han börjar jobba, gärna internationellt :D:laugh:

Amha, är inte heller så mindfulness annars men yogan och profylaxen har verkligen gett mig verktyg för smärtan. Att slappna av och andas.
Sen får vi se hur det går irl :p

Desatte igång dig rätt sent idag? Trodde man gjorde det morgontid så det kankse avklarades dagtid.
Det var knökfullt så 16:30 var vi inne.
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.

Grattis :heart
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.

Härligt! Grattis!
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.

Grattis till lillasyster!
Du höll dig till sommartråden :D
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.

Grattis till lilltjejen :love: :bump::banana::bump:
 
För en halvtimme sedan föddes en liten tös utan namnlapp på foten. Den får heta bebis ett tag tror jag ;)

Precis när jag skulle få Eda fick narkosläkaren ett akutfall att ta hand om. Han hann presentera sig i alla fall ;) 2 doser cytotec var allt som krävdes innan vi var igång. Perfekt läkemedel för mig. Skitnöjd med det förloppet även om det blev riktigt jävligt sista timmen eller vad det var.
Grattis! Nu är alla sommarbebisar här :love:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
73 960
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 107
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 440
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 452
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp