Ja det där med sambon alltså... När vi båda är hemma sitter han gärna och spelar på sitt förbenade xbox. Jag måste tjata om allt allt allt annars blir det inte gjort. Och det är så himla tråkigt. Är likadan med att jag måste ha ordning när jag lagar mat. När det är hans dagar (kör stenhårt med varannan dag) så väntar jag helt enkelt på att han ska laga den. I början frågade han mig vad han skulle laga men nu har han slutat med det och gör det utan ett knyst. Tilläggas bör att han bla är hemkunskapslärare... hrm. Jaja, han tror nog att han kan sitta och spela dagarna i ända när han ska vara föräldraledig. Det kan han ju glömma. Ibland är han sur som ättika när jag varit i stallet ett par timmar och tösen varit gnällig som tusan. Ja men så har jag haft det hela dagen, välkommen till min värld liksom.
Ang mensen så har min inte kommit ännu. Ammar fortfarande kväll/natt och ibland på dagen. På tal om natt så var det inte alls roligt att väckas femtioelva gånger inatt, hon sover ju så bra annars så man är ju lite bortskämd. Lillan sover nu så jag tänkte också ta en liten lur
Ang mensen så har min inte kommit ännu. Ammar fortfarande kväll/natt och ibland på dagen. På tal om natt så var det inte alls roligt att väckas femtioelva gånger inatt, hon sover ju så bra annars så man är ju lite bortskämd. Lillan sover nu så jag tänkte också ta en liten lur