supersonic
Trådstartare
Vad använder ni för solskydd till era barn (alla åldrar)?
Undviker ni några? Varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant! Min yngsta är också mp-allergiker, maten har jag koll på numera men hudvårdsprodukter har jag sämre koll på.Ego cosmetics till yngsta sonen (som är 8månader) som är mjölkproteinallergisk, den är vegansk och har inte tillsatt mjölkprotein. Vilket tyvärr är vanligt i hudprodukter.
Han har den mest i ansiktet och på händerna, undviker solen men ibland ålar/rullar han ut där ändå..
Till äldsta sonen använder vi Evy solskydd, en mousse. Han får lätt utslag och denna har funkat bäst på honom.
Vad använder ni för solskydd till era barn (alla åldrar)?
Du sålde in den produkten hos mig så nu har jag beställt från Apotea. Tack för tipset.Evy!
Överlägen alla andra vi provat. Kladdar inte. Klarar en hel dag på stranden. Barnen brände sig inte en enda gång på 2,5 månad i Florida. Sista veckorna tog vårt lager slut och vi var tvugna att köpa något annat. De veckorna brände sönder oss alla. Så Evy. Beställ på apotea eller liknande. 30spf är bättre än 50spf i andra märken.
Mvh Miks
Intressant! Min yngsta är också mp-allergiker, maten har jag koll på numera men hudvårdsprodukter har jag sämre koll på.