Söka tidigare ägare fastighet

lomuxx

Trådstartare
Flytta gärna om den ligger fel!

Jag har googlat länge nu, men hittar inte det jag söker. Kanske nån här kan hjälpa mig? Jag vill ta reda på vad tidigare ägare hette för en fastighet. Vi pratar om mitten av 1900-talet. Fastigheten heter Högsjö 4:2, och ligger i Sundsvall. Vart söker jag det? Så tacksam för svar!

Jag har googlat länge nu, men hittar inte det jag söker. Kanske nån här kan hjälpa mig? Jag vill ta reda på vad tidigare ägare hette för en fastighet. Vi pratar om mitten av 1900-talet. Fastigheten heter Högsjö 4:2, och ligger i Sundsvall. Vart söker jag det? Så tacksam för svar!
Kolla med Inskrivningsmyndigheten, de har koll på detta. Det går inte att googla fram lagfarter.

Lantmäteriets inskrivningsenhet har koll på det. Även kommunen (samhällsbyggnad) har tillgång till den infon.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 925
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Fritid Jag söker titel på en bok, är ganska säker på att det är en B Wahlströms ungdomsroman från 90-tal … Antagligen via deras bokklubb för...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: Pegasus63
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 201
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar