usch.Jag tänker fuska idag,inte för att jag är sugen men jag gillar semlor så jag belönar mig en sådan.
Rena straffet.
Och så inte ens vara desperat-sugen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
usch.Jag tänker fuska idag,inte för att jag är sugen men jag gillar semlor så jag belönar mig en sådan.
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag vill ha den ,nu när jag kommit hem och den står i kylskåpet.usch.
Rena straffet.
Och så inte ens vara desperat-sugen...
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag vill ha den ,nu när jag kommit hem och den står i kylskåpet.
Jag åt halva o gav resten till hunden,det var en besvikelseDet var samma här, slutade med att jag åt den, men inte stod ut med mandelmassan och åt runt den.
De gånger jag äter semla brukar jag gräva bort mandelmassan. Den är ändå inte speciellt god annat än i väldigt sällsynta undantagsfall. Dessutom skär den sig med smaken av den heta mjölken.Det var samma här, slutade med att jag åt den, men inte stod ut med mandelmassan och åt runt den.
Släng det eller ta med till jobbet.Igår lyckades jag med viss ansträninging köpa mig lösviktsgodis: plopp och kexchoklad (jag fyllde år och hade lovat mig frosseri som födelsedagspresent).
Men tror ni jag orkade äta upp det?
Nej, så nu har jag en massa godis här hemma och undrar vad 17 jag ska göra med det,...
Jag ska med fuska idag, men inte med semlorJag tänker fuska idag,inte för att jag är sugen men jag gillar semlor så jag belönar mig en sådan.
Linfrö ska inte ätas mer än 1-2 msk per dag. Det är giftigt om det inte upphettas till 125 grader. Varför stoppar du i dig så mycket frön? Hård i magen?Jag fuskar hej vilt Köpt en flaska sirap, det är typ min enda källa till direkt socker. Äter förvisso pasta, nudlar och frukt och får väl socker genom mjölken jag slurpar i mig
Någon som vet hur mycket extra vätska man ska dricka om man äter loppfrö? Står ju att man ska dricka mer, men är det mer än det dagliga rekommenderade vätskeintaget som folk förmodligen ändå inte kommer upp i? Eller är det liksom... Mer än det? Har ju kört på 1 msk lopp, chia och lin frö till frukost. Gick upp till 1 msk lopp, 2msk lin och chiafrö för några dagar sen men kändes som hela magsystemet kollapsade i helgen. Funderar på att ha varannan dag fröfri.
Kom över en video med potatisdieten som verkar schysst Men potatis till alla mål känns ju sådär...
Grattis på födelsedagen!Jag ska med fuska idag, men inte med semlor
En allmän tanke jag har, är att det kanske inte gör så mycket att det fuskas i början, då kan det vara okej med babysteps, vissa kroppar har längre startsträcka för att köra in sig på något nytt. Så länge man inte går och stoppar sött varje dag, så sker det ju förändringar. Sen tar man tag i det på heltid så att säga. Tiden är ju trots allt på vår sida
tog med till en ridkurs. Jobbet hade varit en bra idé om det inte var för att jag har en veckas semester framför mig.Släng det eller ta med till jobbet.
Mat man inte vill ha (pga att den är utgången eller äcklig) den slänger man. Släng godiset och var glad att det var en så liten investering.
Det är ju därför jag inte tar mer än 1-2 msk linfrö Jag knaprar frön för att få jämnare konsistens på avföring.Linfrö ska inte ätas mer än 1-2 msk per dag. Det är giftigt om det inte upphettas till 125 grader. Varför stoppar du i dig så mycket frön? Hård i magen?
Jösses, grymt!Jag har hållt på nu i 3 veckor och tappat 8 kg!!