Inte alls avundsjukJag har hållt på nu i 3 veckor och tappat 8 kg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls avundsjukJag har hållt på nu i 3 veckor och tappat 8 kg!!
Jag är godissugen, ska ha mens veckan som kommer och Willys har extra lågt kilopris på godis för oss med anslutet kort
Jag har hållt på nu i 3 veckor och tappat 8 kg!!
Finns det osötat bröd?.....En helg till har gått... Inget godis i alla fall. Men en och annan smörgås förmycket har det blivit. Till helgen får jag se till att köpa hem osötat bröd.
Finns det osötat bröd?.....
Lingongrova t.ex. är ju rena sockerbomben. Som diabetiker har jag ursvårt att hitta bröd som inte skickar blodsockret upp i taket. Så jag bakar själv.
Hallå där. Vad gör ni? Jag har skött mig riktigt bra med undantag av en bulle och en muffins förra helgen. Men idag så åt jag upp en hel chokladkaka. Smack ingen tvekan ens. Nu får ni ta tag i det här. Jag behöver tydligen den här tråden mer än jag trodde. Hjälp.
Här går det bra skulle jag vilja säga. Gick in i den här utmaningen med ett "äsch, jag tänker äta chips och mörk choklad" men inget sånt har det blivit.
Enda gången jag har fuskat var under ett födelsedagsfirande där jag åt ett par skedar vegansk raw food glass som var sockerfri, som istället var sötad med naturliga saker. Den var sjukt god! Kommer helt klart äta sån glass när den här utmaningen är över. Lite bättre än den Ben&jerry som jag innan suktade efter
Hallå där. Vad gör ni? Jag har skött mig riktigt bra med undantag av en bulle och en muffins förra helgen. Men idag så åt jag upp en hel chokladkaka. Smack ingen tvekan ens. Nu får ni ta tag i det här. Jag behöver tydligen den här tråden mer än jag trodde. Hjälp.
Ja fast frågan är vad som händer efter de här 100 dagarna.
Så som jag känner mig själv misstänker jag att självdisciplinen kan få en rejäl dipp med dystra följder.
Å andra sidan har vanorna förhoppningsvis förbättrats en hel del och kanske inte fallet blir så djupt.
Jag ska försöka trappa upp långsamt. Det kommer inte bli 100 dagar för mig utan snarare 104 eller något, så det blir en stark början Jag ska börja med en dag i veckan där jag får äta något på. Något jag verkligen är sugen på, inte "bara för att". Får se hur det går men ska verkligen försöka hålla det på en lagom nivå. Jag blir inte gladare av att trycka i mig en hel chokladkaka när det egentligen bara är de två första bitarna man känner smaken och njuter av.
Det ska dock bli jättemysigt att kunna gå och fika igen med familjen eller vänner