Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är med på de premissernafår man vara med om man bara tänkt plocka bort rent socker, såsom godis och kakor? Kommer alltså fortsätta äta potatis och ris osv.
Jag också,även om min tanke var att även dra ner på kolhydraterna, men ikväll har jag kunnat döda för ett winerbröd ....jag äter inte ens winerbrödJag är med på de premisserna
Ja, jag tänker på att hålla koll på kolhydraterna men sockret är min stora grej... (Och tror jag tappat en gnutta vikt också sen jag gick med här, trots att det inte är länge sen.)Jag också,även om min tanke var att även dra ner på kolhydraterna, men ikväll har jag kunnat döda för ett winerbröd ....jag äter inte ens winerbröd
det har jag med och magen ser inte ut som jag är dräktig längreJa, jag tänker på att hålla koll på kolhydraterna men sockret är min stora grej... (Och tror jag tappat en gnutta vikt också sen jag gick med här, trots att det inte är länge sen.)
Dräktigdet har jag med och magen ser inte ut som jag är dräktig längre
Tog mitt livs första graviditetstest igår. Chipsbaby. Förstås. Jag övertalade mig själv att ta det för det KUNDE ju varit en LITEN unge (hade varit 6 månader in i det om det hade varit något).det har jag med och magen ser inte ut som jag är dräktig längre
Tog mitt livs första graviditetstest igår. Chipsbaby. Förstås. Jag övertalade mig själv att ta det för det KUNDE ju varit en LITEN unge (hade varit 6 månader in i det om det hade varit något).
Jag också.Jag är med på de premisserna
Jag gick för övrigt bananas (höhö) på fruktavdelningen på Ica i måndags för att skaffa lite tillåten eftermiddagssnacks. Köpte vindruvor, passionsfrukt, bananar... och min mage är så himla missnöjd. Knorrar och kniper. Tack för stödet, kroppen, verkligen. Socker går i kilovis utan minsta gnäll.
Annars är en kopp te mitt bästa sätt att bota sockersug!
Jag! Nåt så grymt sockersugen, så för att blidka det dricker jag te med honung på kvällen. Har för mig att honung är ok? Det är det väl, även om det är sött?Är det någon mer ä jag som får mer sockersug på kvällen?